۰

وجود آثار شهرهایی روی ماه و مریخ!

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۰
فعالیت‌های معقول از تمدن فرازمینی‌ها نشان می‌دهد که آنان بطور غیرمنتظره‌ای به ما نزدیک هستند. با این حال ذهنیت انسان‌ها برای فهم این مسأله آمادگی ندارد. در حال حاضر ظاهر شدن این موجودات هوشمند روی کره زمین کاملاً اثبات شده است و حالا شاید بسیار تعجب‌آور باشد که بگوییم موجودات فضایی در نزدیک‌ترین جا به کره زمین یعنی در کره ماه و سیاره مریخ حضور دارند. هزاران عکس و ویدیو از فضاپیمای آپولو و ایستگاه‌های فضایی نشان داد که بسیاری از نقاط و شواهد در سطح ماه از آثار فعالیت‌های انجام شده خبر می‌دهد. این کشف بزرگ که توسط ناسا انجام گرفت فوراً به عنوان محرمانه طبقه بندی و سرپوشی برآن گذاشته شد تا این اخبار به بیرون درز پیدا نکند... چرا؟! اینک ما از لحاظ روانی آماده نیستیم تا بدرستی این مسائل را باور کنیم! به مانند این است که کریستوف کلمب برای نخستین بار پا برهنه روی شن و ماسه‌های امریکا راه رفت به گمان اینکه به جزیره ای کوچک وارد شده است غافل از اینکه بعدها این پا نهادن اسرار دیگری را از دل این قاره پهناور برملا ساخت.
به گزارش روزنامه روسی:« Vecherny » ولگوگراد بسیار باور نکردنی است که در حال حاضر این موجودات در جایگاه شان از اصول اجتماعی پیروی می‌کنند. دانشمندان ناسا و مهندسان شرکت در اکتشافات مریخ و ماه نتایج این اکتشافات خود را در جلسه مطبوعاتی در واشنگتن در باشگاه ملی مطبوعات در ۲۱ مارس سال ۱۹۹۶ منتشر کرده بودند، اما با این حال متأسفانه امریکا سرپوشی بر این کشف بسیار بزرگ گذاشته بود و آن را به عنوان اسناد سری طبقه بندی کرده بود. این برای اولین بار است که انسان ساختارها و اشیایی را در ماه کشف می‌کندکه ساخت نژادی هوشمند و غیرزمینی است. دانشمندان با احتیاط در مورد این اجسام صحبت می‌کنند. آنها به این نکته همواره اشاره داشته اند که شاید این شهرها و اشیا توسط انسان ساخته شده است!
در این جلسه همچنین گفته شده است که با توجه به عکس‌ها و فیلم‌ها احتمال اینکه اتحاد جماهیر شوروی سابق به ساخت این شهرها برای فعالیت‌های سری و محرمانه خود اقدام کرده باشد نیز وجود دارد!
تمام فیلم‌های ویدیویی و عکس‌های ایالات متحده که توسط فضانوردان آپولو برداشته شده بودند در این جلسه نشان داده شد و مردم بشدت شگفت زده شده بودند و سؤالی که مطرح شد این بود که چرا این اسناد در همان اوایل اکتشاف برای مردم رونمایی نشد؟ متخصصان ناسا در جواب اعلام کردند که پیش‌بینی می‌شد واکنش مردم به این یافته‌ها سخت باشد که واقعاً موجوداتی روی کره ماه و مریخ زندگی می‌کردند یا هنوز هم وجود دارند! علاوه بر این پیش‌بینی می‌شد که عکس‌العمل مردم به این یافته‌ها حتی فراتر از این مسائل هم کشیده شود. متخصص مطالعات قمری ناسا «ریچارد هوگلند» می‌گوید: «هنوز هم سعی بر آن داریم که عکس‌های اصلی را بازگردانی کنیم چراکه در این عکس‌های کپی شواهدی از روتوش وجود دارد و باید روشن شود که چرا دولت بسیاری از شواهد را در عکس‌ها و فیلم‌ها روتوش کرده است.»
برخی از محققان می‌گویند که فرض را بر این بنا نهید که در بیرون از محیط زمین از کره ماه و مریخ به عنوان ایستگاه یا ترمینالی برای فعالیت‌هایی استفاده شده است چرا که همین فرض و پیشنهاد توسط افسانه‌ها و اسطوره‌ها از ملیت‌های مختلف از سیاره ما تأیید شده است. در این بررسی از گنبدهای بزرگ در زیرزمین‌های عظیم و تونل‌های متعدد نیز یاد شده است. ذکر این نکته نیز از اهمیت خاصی برخوردار است که هنوز دانشمندان در چگونگی ظاهر شدن ماه و اصول گردش آن به اطراف زمین با همدیگر اختلاف نظر دارند.
برخی از اشیای روی سطح ماه در اثر مسایل طبیعی زمین شناسی ماه تقریباً نابود شده است، اما با این همه آثار این اشیا، شهرها و دیگر یافته‌ها در قسمتی از منطقه Rima در ماه که آپولو ۱۵ فرود آمد، دیده شده است. اولین اکتشافات در محاصره دیوار بلندی قرار داشت. هم اینک این اکتشافات به ۴۴ منطقه در ماه افزایش یافته است. ناسا در مرکز مؤسسه پروازهای فضایی «گادارد» و «هوستون» در حال تحقیق این مناطق اسرارآمیز است که یکی از این مناطق در نزدیکی دهانه Tiho در سطح ماه است. این منطقه به صورت تراس شکل بوده و ورودی این جایگاه به صورت تونلی است که در اثر فرآیندهای طبیعی زمین شناسی تقریباً مسدود شده است. بنا به شواهد این جایگاه و جایگاه‌های مشابه، این منطقه بسیار شبیه به معادن گچ است.
گنبدی شفاف مطرح شده در دهانه لبه بالایی در نزدیکی دهانه کوپرنیک نیز کشف شد. این گنبد غیر معمول است. فضانوردان آپولو ۱۰ از جسمی‌عکسبرداری کرده‌اند که حدوداً ۱۶۱۰ متر (یک مایل) ارتفاع دارد و سایه‌ای که در سطح ماه ایجاد می‌کند به ۱۴ کیلومتر نیز می‌رسد. به نظر می‌رسد این جسم یا قلعه از واحدهای چند استوانه‌ای تشکیل شده است.
در جلسه مطبوعاتی که در آن بسیاری از دانشمندان ناسا حضور داشتند هنگامی‌که ریچارد هوگلند برای بار دوم درخواست فیلم‌ها و عکس‌ها را کرد آن عکس‌ها از لیست تصاویر ساخته شده توسط آپولو۱۰ ناپدید شده بود. هنگامی‌که خدمه آپولو ۱۲ در سطح ماه فرود آمدند اجسام هرمی‌شکل با پایه‌های فرود نیمه شفاف را مشاهده کردند که فقط چند متر از سطح ماه معلق در هوا بودند که تمام رنگ‌های رنگین کمان نیز از کناره‌های آنها دیده می‌شد.
به گفته محققان سازه‌های باستانی، این سازه‌های کره ماه تا حدی به سازه‌هایی که روی زمین و بعد از تخریب به وجود می‌آید شباهت دارد. این مخروبه‌ها از اهرام شفاف، گنبدها و ... تشکیل یافته است. در حال حاضر ناسا سرگرم مطالعه روی این مناطق است. عده ای از زمین شناسان و دانشمندان پس از مطالعه عکس‌ها از این شهرهای قمری و دیگر اشیای غیرعادی گفتند که این می‌تواند از سنگ‌ها و صخره‌های طبیعی ماه باشد اما بایستی اعتراف کرد که آنها کاملاً مصنوعی هستند بخصوص گنبد و اهرام.
مرجع : روزنامه ایران
کد مطلب : ۵۸۲۰۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.