۰

پرسپولیس دو بازیکن جوانش را قرض بدهد، یک ملی‌پوش بگیرد

تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۱
ابراهیم آشتیانی درباره بازی پرسپولیس و سایپا گفت: بازی پرسپولیس و سایپا پایاپای بود و سایپا از نظر فنی در حد پرسپولیس بازی می‌کرد ولی طرفداران پرسپولیس از این تیم توقع بیشتری دارند و این توقع به حق است.

وی تاکید کرد: این تیم جوانان خوبی دارد ولی باید دو بازیکن جوان به صورت قرضی به باشگاه‌های دیگر بدهیم و یک بازیکن تیم ملی از آنها بگیریم. این طرح نه تنها بار مالی ندارد بلکه می‌توان از این طریق، بازیکن باتجربه به تیم تزریق کرد.

آشتیانی ادامه داد: بازیکنانی که به صورت قرضی به تیم‌های دیگر دادیم دو سال باید در آن تیم‌ها تجربه کسب کنند و بعد از مدتی با تجارب بهتر به تیم برگردند و در این صورت است که تیم می‌تواند نتایج خوبی بگیرد و از نظر مالی هم تحت فشار نباشد.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس در حدی که طرفدارانش انتظار دارند نتیجه نگرفته است گفت: این تیم همیشه در کورس قهرمانی بود و این نتایج برایش قابل قبول نیست. کم کم برای گرفتن نتایج مطلوب در لیگ دارد دیر می‌شود و این تیم باید همه تلاشش را برای بازی‌های اصلی انجام دهد. ولی با این وضع بازی کردن تصور نمی‌کنم بتوانند در رده‌های بالای جدول بیایند.

وی با بیان اینکه در پرسپولیس فشار روانی روی بازیکنان زیاد است اظهار کرد: بازیکن باید آنقدر از لحاظ فنی آماده باشد که بتواند آن فشارهای روانی که وجود دارد را خنثی کند. یک پاس اشتباه یا یک حرکت اشتباه فشار روانی مضاعفی را روی بازیکنان ایجاد می‌کند و تنها راه حل این موضوع این است که پرسپولیس بازیکنانی در حد بازیکنان تیم ملی بگیرد.

آشتیانی با بیان اینکه پرسپولیس باید ۴ یا ۵ بازیکن ملی در ترکیب تیمش داشته باشد و با اشاره به اینکه برانکو گفته بازیکنان ملی تیم در بازی دیروز خسته بودند گفت: مگر در پرسپولیس چند بازیکن ملی وجود دارد؟ من از برانکو که یک مربی حرفه‌ای است توقع ندارم که چنین حرفی بزند. مگر بارسلونا که در تیمش ۵ بازیکن ملی دارد در بازی باشگاهی خود می‌گوید که بازیکنانم خسته بودند؟! ما خودمان در تیم ملی بازی می‌کردیم و دو روز بعد در تیم باشگاهی بازی می‌کردیم.

وی افزود: اگر در تیم‌های پایه بازیکنان پرسپولیس کار شود می‌توانند سال‌های بعد بازیکن به تیم‌های دیگر بدهند و درآمدزایی داشته باشند ولی این‌ها نشسته‌اند تا از آسمان پول برسد تا مسائلشان را حل کنند.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۵۸۳۱۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.