۰

هنوز برخی به خاطر خروج مردم ایران از دغدغه عزا گرفته‌اند

تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰
حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در مراسم ختم مرحوم سید هدایت الله جهان آرا ( پدر شهیدان جهان آرا) اظهار کرد: به فضل خدا از دیروز برجام عملیاتی شد و من متعجبم که بعضی افراد و برخی رسانه‌ها گویی عزا گرفته‌اند که مردم ایران از دغدغه خارج شده اند و هنوز دریغ دارند از اینکه به دیپلمات‌های ارزشمند و فرزندان انقلابی مردم خسته نباشید بگویند اما به لطف خدا اکثر مردم به خوبی می‌دانند که در چه موقعیتی قرار داریم.

وی ادامه داد: امروز رئیس جمهور و اعضای دولت با حمایت مردم، بسیجیان و مقام معظم رهبری مصمم هستند که راه شهید جهان آرا در پیش بگیرند. آقای روحانی در سال ۹۲ و در جریان مذاکرات مخلصانه با خدا معامله کرد و تمام اعتبار خود و همه توان حقوقی و دیپلماتیک کشور را به میدان آورد. سروران من در مجلس به خوبی می‌دانند که این مذاکرات چه فشاری را به دولت وارد کرد و تیم مذاکره کننده ما چه شب‌ها و روزهای دشواری را تحت فشار روحی تحمل کردند و ایستادند و توانستند گامی بلند در جهت استیفای حقوق مردم بردارند.

انصاری با بیان اینکه گام های بعدی باید در جهت رفع تحریم ها و جذب سرمایه باشد، افزود: در کشور اهل بیت (ع) و شهید جهان آرا نمی توان برای همیشه بیکاری بالای ۱۵ درصد را تحمل کرد. فقر،‌ فساد ، بیکاری و ناامیدی زیبنده این کشور نیست. حرکت دولت هم برای زنده کردن امید، اشتغال پایدار، جذب منابع داخلی و خارجی یک حرکت جهادی و در تداوم دفاع مقدس است تا جوانان آینده خوبی داشته باشند.

وی اضافه کرد:‌ امروز دولت در مبارزه با فساد با تمام توان به میدان آمده و مصمم است در این حوزه یک قدم به عقب نرود. همراهی مردم و همکاری قوه قضاییه، مجلس و سایر دستگاه‌ها می‌تواند دولت را در ریشه کن کردن فساد که متاسفانه در بعضی جاها نهادینه شده کمک کند. فساد اداری و رشوه با کشور اهل بیت (ع) همخوانی ندارد و باید از ادارات و بازار این کشور جز صداقت و آشتی و پاکدستی چیز دیگری دیده نشود.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۵۸۵۱۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.