۰
سرلشکر فیروزآبادی:

تهدیدات آمریکا توخالی است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۲
تهدیدات آمریکا توخالی است
سرلشکر حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به وضعیت نیروهای مسلح گفت: امروز نیروهای مسلح به واسطه پشتیبانی مردم و رهبر انقلاب در بهترین وضعیت و آمادگی قرار دارند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح، نیروهای زنده، بانشاط و دارای رشد پایندگی هستند، افزود: ما هر روز فناوری جدیدی را به ثمر خواهیم رساند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: نیروهای مسلح ایران، آماده دفاع همه‌جانبه از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی هستند. با پشتیبانی ملت آماده دفاع همه‌جانبه از مرزها هستیم.

سرلشکر فیروزآبادی تهدیدات برخی کشورها و آمریکایی‌ها علیه ایران را تو خالی دانست و گفت: البته برخی نیز از روی ترس مردم جیغ می‌زنند. در این شرایط باید گفت تهدیدی متوجه ملت ایران نیست.

وی اضافه کرد: هر کسی که دُرّ گران‌بهایی دارد برای حفظ آن تلاش می‌کند و ملت ایران نیز به رهبری امام خامنه‌ای از این داشته‌ها دفاع خواهد کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این ملت و رهبری نیاز به دفاع همه‌جانبه دارند، اظهار داشت: در دکترین دفاعی ما، دفاع از ملت‌های مسلمان و آزاده جهان اصل مسلمی است، امروز دست آمریکا، اسرائیل و انگلیس در دست تروریست‌های منطقه است.

سرلشکر فیروزآبادی در ادامه تروریست‌های منطقه را سرانگشتان قدرت‌های جهان دانست و گفت: ما که خواهان مبارزه با استکبار هستیم، باید در مقابل سرانگشتان آنها در منطقه نیز ایستادگی کنیم.

وی تصریح کرد: همه کشورهای منطقه بدانند که آمریکا، اسرائیل و انگلیس پشتیبان تروریست‌ها هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به این سوال که جمهوری‌خواهان در آمریکا برجام را کاغذپاره خوانده‌اند و ایران را نیز تهدید نظامی کرده‌اند، نظر شما در این رابطه چیست، گفت: آنها آدم‌های مرتجعی هستند و می‌خواهند به شرایط دوران ریاست جمهوری بوش دیوانه بازگردند. بوش تمام تلاش خود را کرد تا به ایران حمله کند اما نتوانست.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه آمریکا معتقد است که می‌تواند حمله را آغاز کند، اما نمی‌تواند پاسخگوی پاسخ‌های احتمالی آن باشد، افزود: جمهوریخواهان اگر بخواهند راه بوش را ادامه دهند، نمی‌توانند با ایران وارد جنگ شوند. جنگ برای آنها حاصلی نخواهد داشت زیرا جمهوری‌خواهان فقط شعار توخالی می‌دهند.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۵۸۸۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.