۰

بررسی طرح عفاف و حجاب در فراکسیون روحانیون مجلس

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۶
حسین سبحانی نیا سخنگوی فراکسیون روحانیون مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی میزان، با تکذیب خبر برگزاری مناظره بین اعضای این فراکسیون و افراد فعال در حوزه هسته ای کشور اظهار کرد: تاکنون در این مورد موضوعی در فراکسیون مطرح نبوده و موضوع برجام نیز بررسی نشده است.

وی افزود: بیشتر فعالیت این فراکسیون مربوط به حوزه فرهنگی کشور است و تاکنون مسائلی مربوط به طرحها و لوایحی که سبقه فرهنگی و مذهبی داشته اند در فراکسیون روحانیون مجلس بررسی شده است و هم اکنون نیز اعضای این فراکسیون در حال بررسی طرح عفاف و حجاب هستند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در مورد زمان برگزاری جلسه آتی این فراکسیون تاکید کرد: به احتمال زیاد در هفته آینده اعضای این فراکسیون تشکیل جلسه می دهند ولی هنوز زمان دقیق ودستور کار آن مشخص نشده است اما آنچه مسلم است بر اساس آنچه قبل از این مقرر شده بود ادامه بررسی طرح عفاف و حجاب و دعوت از مسئولان ذیربط در دستور کار قرار می گیرد.

وی در مورد نتایج حاصل شده از بررسی طرح عفاف و حجاب در جلسات اخیر این فراکسیون تصریح کرد: تصمیم گیری در این مورد هنوز نهایی نشده است و در جلسه آتی مشخص می شود که به چه صورت باید تصمیم گیری کنیم.
مرجع : میزان
کد مطلب : ۵۸۸۷۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.