۰
محمود عباس مطرح کرد؛

تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی توسط اسرائیل

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۸
تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی توسط اسرائیل
دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین چهارشنبه (امروز) اعلام کرد: محمود عباس در مذاکرات خود با پوتین بر لزوم توقف موج اقدامات جدید رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان تاکید کرد.
وی گفت: شهرک نشینان همزمان با ادامه شهرک سازی در اراضی فلسطینیان، روزانه علیه فلسطینیان اقدامات تروریستی انجام می دهند و جوانان را ترور می کنند.
محمود عباس افزود: تنش در فلسطین اشغالی بویژه مسجد الاقصی، نگران کننده است و به مرز هشدار رسیده که باید اقدامات لازم برای توقف آن انجام گیرد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: اسرائیل درصدد است طرح خطرناک تقسیم مکانی و زمانی مسجد الاقصی را اجرا کند، که می تواند پیامدهای بسیار مخربی داشته باشد.
وی با اعلام برنامه سفر آتی خود به نیویورک ادامه داد: در باره اقدامات تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل با هدف توقف اقدامات اسرائیل، در صدد مشورت با طرف های خود در روسیه هستیم و در این مذاکرات نگرانی خود را از اوضاع سوریه اعلام کرده بر این باوریم که زمان حل و فصل سیاسی مسائل این کشور فرا رسیده است.
محمود عباس برای شرکت در مراسم گشایش بزرگترین مسجد اروپا که قرار است در مسکو افتتاح شود و همچنین رایزنی با مقامات روسیه در این کشور به سر می برد.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۵۸۹۴۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.