۰

جزئیات طرح تهیه جهیزیه 10 میلیون تومانی

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۲
محمد طحان پور اظهار کرد: با توجه به اینکه تولیدات داخلی در انبارها باقی مانده و بازار لوازم خانگی راکد است، تلاش کردیم نمایشگاهی با رویکرد کالای ایرانی برپا کنیم تا با کنار هم قراردادن کالاهای ایرانی از تولید ملی حمایت کنیم.

وی افزود: به دلیل اینکه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی رنج می برند از مردم تقاضا داریم کالای ایرانی بخرند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تصریح کرد: طرح ویژه برای جلوگیری از صدرو برگه فروش صوری در حمایت از تولید داخل بسته کالای ایرانی ۴ تا ۱۰ میلیون تومانی تهیه کردیم که شامل تلویزیون، اجاق گاز ۵ شعله، یخچال، جارو برقی، اتو و چند کالای مورد نیاز است.

وی افزود: طرحی پیشنهاد دادیم که افرادی که برای دریافت وام کالا به بانک ها مراجعه می کنند کالاهای ایرانی را انتخاب و از اتحادیه برگه فروش دریافت کنند و بانک؛ چک را در وجه اتحادیه صادر کند و اتحادیه نیز ضمانت پس از فروش و خدمات پس از فروش را برای کالاهای ایرانی تضمین می کند.

طحان پور گفت: در حمایت از تولید با کیفیت و ستاد مبارزه با قاچاق کالای خارجی نمایشگاه را بر پا کردیم.

وی افزود: در نمایشگاه تولیدات خوب داخلی را کنار تولیدات خارجی قرار دادیم تا مردم مقایسه کنند و کالای ایرانی خریداری کنند و شاهد هستیم تفاوت قیمت کالاهای ایرانی و خارجی بسیار زیاد است و می توان یک کالای دیگری هم در کنار ان خریداری کرد.

طحان پور گفت: سال ۹۱ خانه های مردم به نوعی انبار بود و بسیاری از کالاها را برای چند سال آینده خریداری و نگهداری می شدکه امروزه خوشبختانه به جایی رسیدیم که مصرف کننده کالای مورد نیاز را در زمان نیاز خریداری می کند.

نمایشگاه جهیزیه ایرانی از امروز تا ۶ مهر از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ در مصلی تهران برگزار می شود.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
کد مطلب : ۵۹۱۰۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.