۰

وزیر ورزش زهرش را به فوتبال ریخت

تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۵
محمود گودرزی که حالا دیگر همه او را به عنوان یک وزیر با تفکرات ضد فوتبالی می شناسند و به دنبال اصلاح کج روی ها در این رشته است صبح روز سه شنبه در صحن علنی مجلس حضور پیدا کرد.

گودرزی که در مدت حضورش در وزارت ورزش تلاش کرده تا به فدراسیون فوتبال ورود کند اما قوانین فیفا این اجازه را به او نداده است این بار زهرش را ریخت و دست به دامن نمایندگان مجلس شد.

محمود گودرزی در مورد دخالت وزارت ورزش در امور برخی فدراسیون های ورزشی گفت: اساسنامه فدراسیون های ورزشی را تقدیم نمایندگان مجلس کردیم. در اساسنامه فدراسیون های ورزشی به وزارت ورزش اجازه داده می شود که برای عزل و نصب دخالت داشته باشد. این حق قانونی وزارت ورزش است. البته فدراسیون فوتبال و یکی دو فدراسیون دیگر از این قاعده مستثنی هستند.

گودرزی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر هم فسادی در فدراسیون فوتبال و چند فدراسیون دیگر رخ دهد بنده به لحاظ قانونی حق ورود ندارم که امیدوارم مجلس تمهیدی بیندیشد تا ما بتوانیم در این فدراسیون هم ورود کنیم و با این مسائل برخورد داشته باشیم.

با این اظهار نظر از این به بعد باید شاهد شعله ور شدن اختلافات علی کفاشیان با وزیر ورزش و جوانان بود که شدت بیشتری نسبت به قبل خواهد داشت.
مرجع : تابناک
کد مطلب : ۵۹۶۵۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.