۰

عراق منعی برای تجهیز تسلیحاتی ائتلاف ۴ جانبه نمی‌بیند

تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۱
عراق منعی برای تجهیز تسلیحاتی ائتلاف ۴ جانبه نمی‌بیند
به گزارش سومریه نیوز، حیدر العبادی نخست وزیر عراق امروز اظهار داشت که برخی کشورها نسبت به همکاری با روسیه [در مبارزه با تروریسم] احتیاط می کنند و طوری رفتار می کنند که گویی «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا یکی از نزدیکانشان است.

وی در ادامه گفت: مانعی برای تجهیز تسلیحاتی ائتلاف ۴ جانبه برای مبارزه با داعش وجود ندارد.

نخست وزیر عراق افزود: عراق از هر طرف و گروهی کمک دریافت خواهد کرد زیرا تنها کشوری است که با گروه تروریستی داعش می جنگد و لذا دنیا باید به آن کمک کند.

وی گفت: ما در جریان حضور در نیویورک در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد ۳۰ دیدار با رهبران و مسئولان بین المللی انجام دادیم و در این دیدارها بر کسب حمایت از کشورهای مختلف جهان در روند مبارزه با داعش تاکید شد.

وی با اعلام اینکه حمایت جهانی از مبارزه با داعش بسیار مهم است و عراق نیازمند افزایش این حمایت ها است گفت: به زودی اثرات دیدار با مقامات مختلف دنیا درباره مبارزه با داعش را خواهیم دید.

ائتلاف ۴ جانبه برای مقابله با گروه های تروریستی همچون داعش متشکل از سوریه، روسیه، عراق و ایران است. دفتر هماهنگی این ائتلاف در بغداد واقع است.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۶۰۱۶۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.