۰

ملکه زیبـایی ونزوئلا کشته شـد/ عکس

تاریخ انتشار
شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۳
جنیزس کارمونا 22 ساله، دانشجوی رشته جامعه شناسی، ملکه زیبایی ایالت کارابوبو و مدل لباس معروف، چهارمین قربانی خشونت‌های جاری در ونزوئلا است که در کاراکاس، پایتخت این کشور ادامه دارد. یکی از تظاهرکنندگان به محض مشاهده به زمین افتادن کارمونا، وی را بر روی دستان خود و با موتورسوار به بیمارستان رساند، اما علیرغم تلاش چند ساعته پزشکان برای نجات جانش، در نتیجه شدت خونریزی درگذشت.
گفته می‌شود روزنامه‌های رسمی ونزوئلا در نتیجه درخواست و فشارهای دولت، از انعکاس خبر کشته شدن کارمونا خودداری کردند اما انتشار عکس‌های آغشته به خون وی در شبکه‌های اجتماعی در حالیکه توسط جوانی که ترک یک موتورسیکلت نشسته و تلاش دارد او را به بیمارستان برساند، معترضان مخالف رئیس جمهور را متحدتر شده از وی خواسته اند تا از قدرت کناره گیری کند. مادورو در واکنش به این درخواست با صدور بیانیه ای که از تلویزیون این کشور پخش شد، اعلام کرده آنانی‌که در انتظار کناره گیری وی از قدرت هستند، باید تا سال 2016، موعد انجام انتخابات، منتظر بمانند و قدرت را هرگز به اپوزیسیون واگذار نخواهد کرد.
منبع: آفتاب
کد مطلب : ۶۰۸۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.