۰

قلقلی از بیکاری اسباب‌بازی می‌فروشد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۹
قلقلی از بیکاری اسباب‌بازی می‌فروشد
شهرام لاسمی -مجری بازیگر برنامه‌های کودک تلویزیون که با کاراکتر «قلقلی» معروف شد- نسبت به اینکه با راه‌اندازی شبکه کودک، از هنرمندان خانه‌نشین‌ و قدیمی‌ها دعوت به کار می‌شود، اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: من حتی نام مدیر شبکه کودک را هم نمی‌دانم!

لاسمی درباره همکاری‌اش با تلویزیون در حوزه برنامه‌های کودک توضیح داد: تاکنون از من برای حضور در برنامه‌های کودک دعوتی نشده است؛ ضمن اینکه اصلا در جریان این خبر نبودم که از سوی مدیر شبکه کودک گفته شده خانه‌نشین‌ها دیگر بیکار نیستند و این خبر را الان از شما می‌شنوم و برایم جالب است چرا که حتی من نام مدیر شبکه کودک را هم نمی‌دانم.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر پیشنهادی برای حضورم در برنامه‌های کودک شود حتما قبول می‌کنم چرا که دوست دارم برای بچه‌های امروزی کار کنم. در حال حاضر از بیکاری به اسباب‌بازی فروشی پناه برده‌ام و جالب است که وقتی پدر و مادرها مرا می‌بینند به قدری به من ابراز محبت می‌کنند و می‌گویند قلقلی خاطرات کودکی‌مان است و آن زمان حکم «عموپورنگ» را برایمان داشت اما من به عنوان یک مجری برنامه‌های کودک چهار سال است که بیکارم. در حالی که واقعا دوست دارم برای بچه‌های نسل امروز انجام وظیفه کنم.

لاسمی سپس تصریح کرد: متأسفانه یکی از اشکالات کار ما در حوزه کودک این است که به افرادی بها می‌دهند که بیش از حد و اندازه روی آنتن بوده‌اند.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۶۰۹۰۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.