۰

کی‌روش: هیچ‌گونه ارزشی برای انتقادها قائل نیستم

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۰
کی‌روش: هیچ‌گونه ارزشی برای انتقادها قائل نیستم

کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز در خصوص بازی دوستانه با ژاپن اظهار داشت: در درجه اول می‌خواهم به هیأت ژاپنی خوش آمد بگویم که به ایران آمدند. کشور ایران افتخار بزرگی دارد مقابل ژاپن که بازیکنان خوب و مربی خوبی دارد بازی می کند و این فرصت نادر را برای کسب تجربه بدست آوردیم.

وی ادامه داد: برای شخص بنده افتخار برگی است که با تیم ایران که در قلب من جای دارد مقابل ژاپن که قدرتمند است قرار بگیرم. این تجربه خوب و نادری است که فوتبالیست‌های جوان ایران مقابل آنها تجربه کسب کنند.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد انتقادها و اینکه آیا پس از شکست احتمالی مقابل ژاپن این موارد ادامه دارد یا خیر تاکید کرد: واقعیت مطلب این است که ما هیچ ارزشی برای این گونه انتقادها قائل نیستم. به خاطر اینکه در گذشته بارها اتفاق افتاده بود عملکرد خوبی داشتیم اما نتیجه نگرفتیم اما انتقادها و فشارها وجود داشت. در حال حاضر صدرنشین هستیم. 4 بازی باقی مانده که 3 بازی در خانه داریم برای ما فقط صعود مهم است اگر می‌خواهید لذت ببرید می‌توانید به سالن اپرا بروید.

کی‌روش در مورد سوال خبرنگار ژاپنی مبنی براینکه نظرتان در مورد ژاپن و بهترین بازیکن این تیم چیست گفت: مطمئنا نمی‌توانیم از نام‌های بزرگی چون کاوایا بگذریم اما به نظر من خطرناک‌ترین بازیکن ژاپن روحیه تیمی است از صمیم قلب از آنها متشکریم که در تهران حضور پیدا کردند. این مسئله در 5 سال گذشته به ندرت پیش آمده بود. فردا بدون ترس مقابل ژاپن بازی خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه پیشرفت ژاپن از 20 سال گذشته چگونه بوده گفت: مطمئنا این پیشرفت را می‌توانید در دو دهه اخیر به صورت مشهود ببینید. تیم ژاپن به صورت مداوم در جام جهانی حضور داشته است؛ فدراسیون عملکرد خوبی داشته است. ناگویا که آنجا کار می کردم در قلب من بوده که هنوز هم به این تیم علاقه دارم. درگذشته چند بازیکن ژاپن لژیونر بودند که الان فقط یکی دو بازیکن در ژاپن بازی می کنند. ژاپن استحقاق این را دارد که در حال حاضر در رده اول آسیا قرار داشته باشد.

کی‌روش در مورد اینکه چه پیامی برای هواداران دارد گفت: خواهش می‌کنم رسانه‌ها کاری کنند که حداقل 50 هزار نفر به ورزشگاه بیایند. از شهرداری خواهش می‌کنم اتوبوس فراهم کند که بچه‌ها به ورزشگاه بیایند. امیدوارم شاهد بازی زیبا و جذابی باشیم.

مرجع : فارس
کد مطلب : ۶۱۰۶۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.