۰

انصارالله: سلاح‌هایی داریم که هنوز از آن استفاده نکرده‌ایم

تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۴
محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن در گفتگو با پایگاه خبری المنار لبنان گفت: به عقیده ما دستگاه‌های اطلاعات کشورهای خارجی و در راس آن سرویس اطلاعات آمریکا همان‌هایی هستند که اعضای القاعده را به کشور ما گسیل می‌کنند و آن ها را به حرکت درمی آورند. نظام عربستان می‌خواهد یمن تبدیل به کشوری ضعیف شود اما مردم یمن دیگر از امروز به بعد اشغال را نخواهند پذیرفت و با آن مقابله خواهند کرد. اشغالگران دیر یا زود از یمن خارج می‌شوند.

وی درباره هدف قرار گرفتن ناوهای ائتلاف متجاوز در تنگه باب المندب گفت: اطلاعاتی که من در دست دارم نشان می‌دهد که ارتش و کمیته‌های مردمی در منطقه باب المندب که دیگر امن نیست دو ناو ائتلاف را هدف قرار دادند که منجر به غرق شدن یکی از آن‌ها شد.

عبدالسلام درباره تحولات اوضاع میدانی در مرزهای شمالی یمن گفت:‌ هیچ کس تمایل ندارد که موجب افزایش تنش ها در مرزهای شمالی شود اما با وجود ادامه حملات روزانه عربستان به یمن شاهد وقوع این مسائل هستیم.

وی گفت: بیشتر سرشناسان و رهبران قبایل یمن با مداخله بیگانگان در این کشور مخالفند. جنگ تمامی یمن را هدف قرار داده و تمامی مناطق کشور ما محاصره شده است.

سخنگوی انصارالله تاکید کرد: نیروهای متجاوز در رسیدن به هدف خود برای کنترل بر جنوب یمن شکست خورده‌اند. عربستان به دلیل مسائل داخلی مربوط به نظام خود و مشکلاتی که همچون طوفان این کشور را در بر گرفته است بر خسارت‌هایی که در جنگ یمن متحمل شده سرپوش می‌گذارد. ارتش یمن همچنان قدرت موشکی خود را به رغم ادامه تجاوز به خوبی حفظ می کند. ما سلاح‌هایی در اختیار داریم که هنوز در جنگ علیه دشمن از آن استفاده نکرده‌ایم.

وی درباره مذاکرات صلح میان طرف‌های یمنی نیز گفت: کسی که در حال حاضر در مذاکرات کارشکنی می‌کند دولت مستعفی یمن است.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۶۱۵۱۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.