۰

تهران؛ میزبان دو نمایشگاه بین المللی

تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۴
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی و یازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته آغاز بکار کرد و تا ۲۸ مهر در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران ادامه دارد.

در این نمایشگاه بیش از ۶۲۰ شرکت تولیدکننده داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و ۳۱ کشور خارجی جدید ترین دستاورد ها و تولیدات خود را در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.

در این نمایشگاه شرکت های از کشورهای تایلند، چین، ژاپن، ایتالیا، آلمان، دانمارک، کره جنوبی، آمریکا، اتریش، سوئد، مجارستان، اسپانیا، انگلیس، مالزی، اسلونی، لهستان، مکزیک، بلژیک، کویت، ایرلند، سوئیس، ترکیه، تایوان، برزیل، فلاند، یونان، امارات، هند، هلند، فرانسه و اوکراین مشارکت دارند.

قرار است چهار هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای مختلف ضمن حضور در نمایشگاه و بازدید از آن، با صنعتگران و تولیدکنندگان ایرانی وارد مذاکرات تجاری و اقتصادی می شوند.

این نمایشگاه در فضایی حدود ۴۸ هزار متر مربع برگزار شده است و همایشی با عنوان فرصت ها و چالش های صنعت تأسیسات در بحران کم آبی با همکاری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی و تشکل های مرتبط و همچنین چندین کارگاه تخصصی علمی با حضور استادان دانشگاهها، دانشجویان و صنعتگران برگزار خواهد شد.

کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه در پنج بخش است :

۱.تولید کنندگان تجهیزات سرمایشی وسردخانه ای و تهویه شامل چیلر، سردخانه، برج خنک کننده و فن کویل

۲- تولیدکنندگان تجهیزات گرمایشی شامل دیگ،مشعل،مشعل،رادیاتور، بسته و...

۳- تولید کنندگان تجهیزات تأسیسات شامل شیر آلات ، لوله و اتصالات،پمپ و فیلتر رسوب زداها شیرهای برقی

۴.تولیدکنندگان لوازم برقی و الکترونیکی شامل هوشمند سازی، تابلو برق، لوازم و تجهیزات کنترل ایمنی

۵- تجهیزات جانبی و خدمات شامل عایق ها، مواد اولیه فلزی و غیر فلزی، انرژی های نو، به نمایش گذاشته می شود.

آشنایی با نوین ترین تولیدات و پیشرفتهای این حوزه ، تبادل اطلاعات ، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان و متخصصان، آشنایی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین دستاوردهای عرضه شده در بخش سیستمهای گرمایش و سرمایش ، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان ، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری ، ایجاد فرصت های اشتغالزائی و بازاریابی و توسعه صادرات ؛ مهمترین اهداف برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات است.

صنعت تأسیسات به صنایع متعددی از جمله نفت و پتروشیمی، نیروگاه ها، آب و فاضلاب، ساختمان، صنایع غذایی، پزشکی، نساجی، دام و طیور و سایر صنایع؛ کالاها و محصولات خود را عرضه می کند و رونق صنعت تأسیسات نشان دهنده رشد و توسعه در صنایع است.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی تا ۲۸ مهر هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.


نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و صنایع وابسته

یازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته گشایش یافت و تا ۲۸ مهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از پنج هزار مترمربع، با حضور ۶۰ شرکت داخلی و ۱۰۲ شرکت خارجی از ۱۱ کشور دنیا از جمله آلمان، اسپانیا، اتریش، امارات متحده عربی، ایتالیا، چین، تایوان، ترکیه، کرهجنوبی، مصر و هند برگزار شده است.

مشارکت کنندگان محصولات خود را در زمینه معادن زیرزمینی و روباز، دستگاه ها و تجهیزات و ماشین آلات خاکبرداری و سنگ های قیمتی به نمایش گذاشته اند.

۱۱ کارگاه آموزشی مرتبط با حضور مشتاقان مباحث معدن، صنایع معدنی، ماشینآلات، تجهیزات و صنایع وابسته برگزار میشود. «کنترل، کیفیت و دانه بندی مواد معدنی»، «نحوه دریافت وام و تسهیلات و بیمه برای فعالیتهای معدنی»، «معرفی دستگاه فلورسانس اشعه ایکس»، « نحوه کنترل دادههای خروجی از آزمایشگاههای مواد معدنی و اعتبار سنجی دادهها»، «طیف سنجی پراش پرتوایکس و رسشناسی به روش XRD»، «آشنایی با روشهای نمونهبرداری در اکتشاف»، «کاربرد اسپکتروسکوپی لیزری»، «ژئوتوریسم و ژئوپارک، تحولی نوین در زمینشناسی ایران»، «مراحل ذوب شیشه در کورههای نیوز و دمای تحولی» و «میزگرد بانوان معدنکار ایران با حضور بانوان فعال در بخش معدن» از جمله عنوانهای کارگاههای آموزشی هستند که در حاشیه این نمایشگاه برگزار می شود.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته (ایران کان مین ۲۰۱۵) امسال با استقبال چشمگیر شرکت های داخلی و به ویژه شرکت های خارجی از جمله شرکت های اروپایی مواجه شده است.

این نمایشگاه جزء معدود نمایشگاه های کشور است که در آن تعداد شرکت های خارجی حاضر در نمایشگاه از تعداد شرکت های داخلی بیشتر است.

در یازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی تهران ۹۰ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۱۰۲ شرکت خارجی، جدید ترین و نوین ترین تولیدات و صنایع معدنی خود را در فضائی بالغ بر ۱۰ هزار متر مربع ارائه و در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.

در یازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی ایران این تجهیزات ، کالاها و دستاوردها ارائه می شود : انواع صنایع و تجهیزات معادن زیر زمینی و روباز،دستگاهها، تجهیزات و ماشین آلات خاکبرداری،ماشین آلات مشترک راهسازی و معدنی،دستگاهها، تجهیزات و ماشین آلات حفر و نگهداری تونل،انواع ماشین آلات و تجهیزات حفاری،دستگاهها و تجهیزات مرتبط به کانه آرائی و فرآوری معدنی،تجهیزات مربوط به انتقال و جابجائی مواد معدنی،ماشین آلات و تجهیزات اکتشاف معادن،تجهیزات وابسته به ذوب و استحصال فلزات، سنگهای ساختمانی و تزئینی- ماشین آلات، تجهیزات و ابزار برش و فرآوری سنگ تزئینی،سنگهای قیمتی و گرانبها،معدن و محیط زیست،سیستم های تهویه معادن،نرم افزارها و سیستمهای پردازش داده های معدنی، فناوری های نوین در صنعت معدن،مواد منفجره و تجهیزات انفجار،تجهیزات تامین برق و روشنائی معادن،تجهیزات، تخلیه و آبرسانی معادن زیرزمینی،انواع کمپرسور،دستگاهها و تجهیزات آزمایشگاهی و آنالیز مواد معدنی،تجهیزات ایمنی و بهداشتی معادن،تجهیزات نگهداری معادن،تجهیزات، قطعات و لوازم یدکی،شرکتها و پیمانکاران معدنی ،طراحی معادن، پژوهش و فناوری ،فرصت های سرمایه گذاری در بخش معدن و حمل و نقل حوزه معدن.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی(ایران کان مین ۲۰۱۵ ) تا ۲۸ مهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ آماده بازدید علاقه مندان است.
کد مطلب : ۶۱۵۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.