۰

ماجرای چرب شدن سبیل در نشست خبری آب آشامیدنی دماوند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۴
میشل راسکائو مدیرعامل شرکت آب آشامیدنی دماوند در نشست خبری با عنوان "شفاف مثل آب" به شفاف سازی موضوع آلوده بودن آب آشامیدنی دماوند که حدود یک ماه پیش از سوی سازمان غذا و دارو مطرح شد، پرداخت.

وی با بیان اینکه طی آزمایشات مختلف و اسناد موجود هیچ گونه آلودگی در آب های آشامیدنی دماوند وجود ندارد، گفت: آب آشامیدنی دماوند همیشه عاری از آلودگی بوده، هست و خواهد بود و توقف خط تولید دماوند به صنعت ایران ضربه زد.

وی افزود: تا بدین لحظه هیچ گونه نتیجه رسمی از سازمان غذا و دارو در خصوص موضوع مطرح شده دریافت نکرده ایم اما مدیران شرکت دماوند با آزمایش آب در آزمایشگاه های مختلف داخلی و خارجی در این یک ماهه تأییدیه سلامت آب را گرفته اند و انجام آزمایشات موجود نشان میدهد که آب دماوند سالم است.

راسکائو در ادامه در خصوص این که چرا خط تولید دماوند با دستور سازمان غذا و دارو متوقف شد گفت: ما از وزارت بهداشت فقط تذکر شفاهی گرفته بودیم و در نتیجه به دلیل اینکه به جمع آوری آب دماوند از بازار مبادرت نکردیم در نتیجه همین سوء تفاهم باعث شد که سازمان غذا و دارو دستور توقف خط تولید آب آشامیدنی دماوند را صادر کند.

مدیر عامل شرکت آب آشامیدنی دماوند در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص چرب شدن سبیل ارگان های مذکور از جمله سازمان استاندارد و سازمان غذا و دارو که منجر به بازگشت سریع و البته شبهه برانگیز دماوند به بازار شد، گفت: این اختلاف نظر مربوط به دستگاه های نظارتی است و جواب این سوالات را که چرا اختلاف نظر بین دو ارگان هست، را از خود این دو دستگاه بگیرید چراکه ما فقط به جای خودمان حرف میزنیم.

وی با بیان این مطالب با تاکید خبرنگاران بر موضوع دادن حق السکوت به ارگان ها گفت: ما به هیچ ارگانی پولی پرداخت نکرده ایم و به هیچ عنوان بحث دادن رشوه در این موضوع مطرح نیست.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
کد مطلب : ۶۱۷۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.