۰
سقوط پهپاد روسی

سقوط پهپاد روسی در ایران و ترکیه!

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۸
مقامات روسی اعتقاد دارند در حالی که عملیات نظامی این کشور به طور موفقیت آمیز علیه داعش در سوریه پیشرفت می کند، رسانه های غربی دست از تبلیغات منفی خود بر نمی دارند.

شبکه روسی راشا تودی به نقل از مقامات روسی نوشت: هر روز خبرهای جدیدی از سقوط هواپیماهای روسی، موشک های روسی و جنگنده های روسی و شکست عملیات های نظامی روسی در رسانه های غرب دیده می شود که همگی این خبرها به نقل از مقامات ناشناس درج می شود و در اصل هیچ منبع و مدرکی ندارد.

آخرین هجمه تبلیغاتی غرب علیه روسیه سقوط پهپادی از سوی ارتش ترکیه بود که در مرز سوریه هدف قرار گرفت و آمریکا این پهپاد سقوط کرده را روسی معرفی کرد در حالی که هیچ مدرکی از آن در اختیار رسانه ها قرار نگرفت.

پیش از این سقوط موشک های نظامی روسی در خاک ایران از سوی رسانه های آمریکایی مطرح شده بود که اولین بار سی ان ان به نقل از منابع نامعلوم این خبر را نقل کرد که فوراً از سوی مقامات ایران و روسیه تکذیب شد.

یک تولیدکننده پهپادهای نظامی روسیه نیز تصاویر پخش شده از پهپاد سقوط کرده توسط رسانه های ترکیه و غرب را ساختگی دانست و اعلام کرد این تصاویر ثابت نمی کند که این پهپادها متعلق به روسیه بوده است.

طبق این گزارش حملات هوایی روسیه و موفقیت های ارتش سوریه طی هفته های اخیر در بازپس گیری مناطق اشغال شده موجب شده غرب به اینگونه هجمه های تبلیغاتی برای کاهش آثار این پیروزی ها و جلوگیری از نفوذ روسیه در خاورمیانه روی بیاورد.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۶۱۸۱۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.