۰

مذاکره با هند و اسپانیا برای خرید پالایشگاه‌های نفت

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۸
عباس کاظمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حاشیه کنگره نفت نیرو در جمع خبرنگاران در خصوص افزایش گوگرد در سوخت توزیعی در تهران اظهار داشت: در طی ماه‎های اردیبهشت و خرداد پالایشگاه‎ها برای تعمیرات اساسی بسته شد که مقدار گوگرد موجود در بنزین اندکی افزایش یافت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سوخت توزیع شده در تهران و ۵ کلانشهر کشور مطابق با استانداردهای یورو ۴ است به طوری که میزان گوگرد آن کمتر از ۵ ppm است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه در تهران و کرج روزانه ۱۶ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ توزیع می شودکه در همه استانداردهای لازم برخوردار است.

معاون وزیر نفت از انجام مذاکرات با کشورهای اسپانیا، برزیل و هند به منظور خرید پالایشگاه‌های جدید نفت خبر داد و گفت: یکی از سیاست‌های نفتی ایران در پساتحریم خرید پالایشگاه‌های نفت به منظور امنیت عرضه نفت است.

وی با تأکید بر این که تاکنون مذاکراتی با چندین پالایشگاه جهان به منظور خرید سهام یا توسعه برخی پالایشگاه بزرگ نفت انجام گرفته است، گفت: این مذاکرات توسط شرکت ملی نفت ایران با طرف‌های خارجی انجام گرفته و پیش بینی می‌شود پس از لغو تحریم‌ها امکان خرید برخی واحدهای پالایشگاه‌های انجام گیرد.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
کد مطلب : ۶۱۹۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.