۰

این پیروزی را به کاپیتان تقدیم می‌کنیم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۹
این پیروزی را به کاپیتان تقدیم می‌کنیم
برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی ۲ بر یک عصر امروز سه شنبه تیمش مقابل سیاه‌جامگان به خبرنگاران گفت: از خبرنگاران مشهدی عزیز عذرخواهی می‌کنم که به خاطر تاخیر پرواز به نشست خبری نرسیدم. ایام محروم را هم به شما تسلیت می گویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اوضاع پرسپولیس پس از مرگ هادی نوروزی کاپیتان این تیم گفت: به خاطر درگذشت نوروزی در غمی بزرگ قرار داریم و به خاطر همین این برد برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است. حالا می‌توانیم این پیروزی را به هادی نوروزی و خانواده اش و هواداران پرسپولیس تقدیم کنیم.

برانکو ایوانکوویچ در ادامه با ابراز خرسندی از پیروززی تیمش برابر سیاه جامگان گفت: چیزی که من را خوشحالم می کند این است که توانستیم به پیروزی برسیم و سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. ما موقعیت های زیادی داشتیم که می توانستیم گل های بیشتری را هم بزنیم. امیدوارم در ادامه مسابقات لیگ هم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه از این پیروزی خوشحال است گفت: از بازیکنانم تشکر می کنم و امیدوارم طوری بازی کنند که در آینده هم بتوانند باعث خوشحالی هواداران شوند.

برانکو در مورد قضاوت داور این دیدارر نیز گفت: تمایل ندارم در مورد داوری صحبت کنم و تمام تمرکزم رو تیمم گذاشته‌ام و طبیعی است داوران هم اشتباه می‌کنند اما نمی‌خواهم خودم را درگیر این مسایل کنم.

ایوانکوویچ با اشاره به اینکه تیمش از تعطیلات استفاده خوبی کرده است گفت: این تعطیلات برای هیچ تیمی خوب نیست چرا که بازیکنان آمادگی و قرار داشتن در شرایط مسابقه را از دست می‌دهند. در این ایام بازیکنانی که با ما مانده بودند خوب کار کردند و به همین خاطر شرایط بهتر شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه در دیدار برابر ملوان قطعا از سوشا مکانی درون دروازه استفاده خواهد کرد گفت: سوشا دروازه بان ما در دیدار برابر ملوان است. هر چند که صادقی نیز نمایش خوبی داشت و توانست موقعیت هایی که بحران ساز بود را مهار کند. او در شروع لیگ فرصت زمان کوتاهی در تمرینات ما حضور داشت اما در ماه های اخیر پیشرفت خوبی داشته است.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۶۱۹۴۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.