۰

محمد هاشمی: گفته آقایان بدون مجازات نیست

تاریخ انتشار
جمعه ۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۶
محمد هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با خبرآنلاین به بدون ترمز بودن برخی سیاستمداران اشاره کرد که رفتارشان در روز بررسی کلیات طرح برجام در مجلس نمود یافت. او گفت: صحبت هایی که در مجلس زده شد، صحبت هایی که به شخصیت بسیار محترمی مثل آقای صالحی توسط بعضی از این آقایان گفته شد، مسائلی نیست که بدون مجازات باشد، بلکه مجازات دارد و باید به این گفته ها رسیدگی شده و مطابق آیین نامه برخورد شود.

هاشمی ادامه داد: البته در مورد صحنه ای که در مجلس یکشنبه اتفاق افتاد، تعبیر من این است که ما در آنجا زشت و زیبا را با هم دیدیم، از یک طرف حرکت زشت تندروهای افراطی را دیدیم اما در کنارش حرکت مدیریتی قوی آقای لاریجانی را هم دیدیم که بسیار زیبا بود و توانست مسئله را کنترل کند.

وی با اشاره به اینکه کارهای مجلس با وجود رسانه ها مقابل دیدگان همه است، بیان کرد: هم زیبایی اعمال مدیریت خوب در جمع کردن قضیه که با متانت همراه بود و هم حرکت زشتی که بر خلاف فرمایش حضرت امیر، آن صحنه تندروانه را دیدم که از صندلی هایشان بلند شده و به سمت تریبون آقایان حمله ور شده بودند.

هاشمی تاکید کرد: باید جریمه های بازدارنده وجود داشته باشد که حرمت شکنان از قانون بترسند، الان هم قانون وجود دارد اما اعمال قانون ضعیف است.
کد مطلب : ۶۲۲۰۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.