۰

آمادگی کامل برای ورود به زمستان سرد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۲
به گزارش وزارت نفت، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به نامه سازمان مدیریت بحران کشور درباره احتمال وقوع زمستان بسیار سرد در کشور گفت: این شرکت از آمادگی کامل برخوردار است و ذخیره سازی‌های مورد نیاز برای فصل زمستان انجام شده و هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.

عباس کاظمی افزود: پیش‌بینی‌های لازم و تدابیر مورد نیاز به‌طور کامل انجام شده و امسال با توجه به وارد مدار شدن فازهای جدید پارس جنوبی و تزریق گاز به شبکه شاهد امنیت پایدار انرژی خواهیم بود.

وی ادامه داد: برنامه ریزی‌های لازم برای تأمین سوخت نیروگاهها از سوی وزارت نفت انجام شده و نیروگاهها با کمبود سوخت مواجه نخواهند بود.

کاظمی با بیان "کشورهای ژاپن و کره جنوبی علاقمند به حضور در طرحهای توسعه‌ای پالایشگاههای کشورمان هستند" گفت: با کشورهای اسپانیا، برزیل و هند به‌منظور خرید پالایشگاههای جدید نفت مذاکره‌هایی با هدف تأمین امنیت انرژی انجام شده است و این امر یکی از سیاستهای نفتی ایران در پساتحریم خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران افزود: تولید بنزین کشور به‌زودی با بهره برداری از چند طرح توسعه‌ای پالایشی افزایش می‌یابد و پالایشگاههای اصفهان، لاوان و بندرعباس بنزین را با بالاترین کیفیت تولید خواهد کرد.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۶۲۳۴۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.