۰
کواکبیان:

دبیر کل حزب مردم‌سالاری گفت: مقام معظم رهبری با یک سری الزاماتی برجام را تایید کردند لذا اکنون دیگر مخالفت با برجام، مخالفت با نظام است.

تاریخ انتشار
جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۶
دبیر کل حزب مردم‌سالاری گفت: مقام معظم رهبری با یک سری الزاماتی برجام را تایید کردند لذا اکنون دیگر مخالفت با برجام، مخالفت با نظام است.
مصطفی کواکبیان در نشستی خبری که در محل دفتر این حزب در مشهد برگزار شد اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات راهبرد اساسی ماست، خوشبختانه در این انتخابات قهر کردن با صندوق‌ها از سوی هیچ جریانی مطرح نیست، با توجه به چالش‌های موجود در منطقه و بحث‌های پسابرجام هر چه مشارکت چشمگیرتر و پرفروغ‌تر باشد می‌توانیم حرف بیشتر و منطقی‌تری در سطح منطقه بزنیم.

وی با اشاره به راهبردهایی که این حزب در انتخابات دنبال می‌کند، افزود: به دنبال این هستیم که انتخابات در نهایت آرامش و بدون حاشیه برگزار شود اما به شرط اینکه همه به وظایف‌شان عمل کنند از جمله دستگاه‌های نظارتی، اجرایی، امنیتی، انتظامی همه دست‌اندرکاران امر انتخابات به مر قانون عمل کنند تا انتخابات مطلوبی را داشته باشیم.

دبیر کل حزب مردمسالاری ادامه داد: راهبرد ما به دست آوردن اکثریت کرسی‌های مجلس دهم به نفع اصلاح‌طلبان است و ما به دنبال این هستیم که مجلس دهم یک مجلس معتدل، عقلایی، کارآمد، دلسوز مردم، متخصص و متعهد به آرمان‌های نظام باشد و افراطی‌هایی که به دنبال مسایل جنجالی هستند نتوانند کرسی‌ها را در این مجلس به دست بگیرند.

وی با بیان اینکه دولت کارآمد می‌تواند حاصل مجلسی کارآمد باشد، گفت: اگر کارآمدی را مبنا قرار دهیم کسانی که به دنبال منافع شخصی هستند راه پیدا نخواهند کرد. حزب مردم‌سالاری برای همه کرسی‌های مجلس نامزد معرفی می‌کند اگر حتی جایی اصلاح طلب نبود از اصولگرای معتدل نیز استفاده می‌کنیم.

کواکبیان درباره معیارهای انتخاب کاندیداهای حزب مردمسالاری تصریح کرد: ملاک اصلی واجد شرایط بودن، داشتن مشی و تفکر اصلاح‌طلبانه و البته دارا بودن پایگاه اجتماعی است. حضور زنان و جوانان در انتخابات برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. وحدت و همدلی خوبی بین شخصیت‌های اصلاح‌طلب استان شکل گرفته است.

وی عنوان کرد: با 21 حزب که درون شورای هماهنگی اصلاحات هستند ائتلاف می‌کنیم و هماهنگ هستیم، هنوز کسی در شورای هماهنگی ساز مخالف نزده است البته هنوز لیستی هم آماده نیست.

یکی از خبرنگاران در مورد حضور لاریجانی و احتمال ائتلاف وی با اصلاح‌طلبان معتدل سوال کرد که کواکبیان اظهار کرد: تصور من این نیست که اصلاح‌طلبان بخواهند با آقای لاریجانی ائتلافی داشته باشند، اصلا چنین امری اتفاق نمی‌افتد، عده‌ای همین موضوع را در مورد آقای ناطق نوری مطرح می‌کردند، در حالی که من با واسطه شنیدم که وی قصد شرکت در انتخابات را ندارد.

دبیر کل حزب مردمسالاری درباره عدم حضور عارف در یکی از جلسات اصلاح‌طلبان تصریح کرد: وی به دلیل شرکت در جلسه‌ای نتوانسته بود در این جلسه شرکت کند، اما ما ریاست بر شورای عالی سیاست‌گذاری انتخابات اصلاح‌طلبان را برای عارف در نظر داریم.

وی درباره مخالفان برجام گفت: ما انتظار داشتیم بعد از تایید رهبری دیگر دلواپسی تمام شود، مقام معظم رهبری با الزاماتی برجام را تایید کردند. شورای امنیت ملی مذاکرات را رصد و به رهبری اعلام می‌کرده است، اکنون دیگر مخالفت با برجام مخالفت با نظام است.

وی درباره حضور احتمالی احمدی‌نژاد در انتخابات پیش‌رو خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد تمام شد هرچند برخی از دوستان روی‌شان نمی‌شود بگویند اما ته دلشان باز هم احمدی‌نژادی است.

مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۶۲۸۲۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.