۰

چه گوشت‌هایی دپو می‌شوند؟

تاریخ انتشار
شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۸
علی خندان روی جوان، رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی درباره دپوی گوشت گوساله در ایران، اظهار کرد: گوشتی که ما در کشور تولید می‌کنیم، در کشور دپو نمی‌شود و در واقع محصولات ما، به صورت گوشت تازه به بازار عرضه و مصرف می‌شود.

او ادامه داد: اکنون گوشتی که در کشور دپو می‌شود، وارداتی است و از برزیل می‌آید. این گوشت فریز شده ۵۰ روز روی آب می‌ماند و حدود یک ماه بعد در بازار توزیع می‌شود. گاهی هم این گوشت دپو می‌شود و در مواقع نیاز که تقاضا نسب به عرضه افزایش می‌یابد، مثل اعیاد و ماه رمضان و... به بازار توزیع می‌شود.

همچنین رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی، بیان کرد: از ویژگی‌های گوشت دپو شده برزیلی این است که قیمت آن هفت تا هشت هزار تومان از قیمت گوشت تازه پائین‌تر است و در واقع می‌شود آن را با قیمت پائین‌تری نسبت به گوشت داخل کشور تهیه کرد.

همچنین علی‌اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی بیان کرد: دپوی گوشت گوسفندی در کشور ما از طریق سازمان پشتیبانی امور دام انجام می‌شود و از ما گوشتی برای دپو خریداری نمی‌شود.

او ادامه داد: گوشتی که در کشتارگاه‌های گوشت گوسفندی تولید می‌شود برای مصرف به صورت تازه به واحدهای توزیع عرضه شده و در واقع آنچه به عنوان گوشت گوسفندی در کشور توزیع می‌شود برای دپو شدن مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

ملکی خاطرنشان کرد: اکنون علاوه بر گوشت داخلی تجار از استرالیا گوشتی به کشور وارد می‌کنند که این گوشت با قیمت ارزان‌تر از گوشت ایرانی به بازار عرضه می‌شود.
کد مطلب : ۶۲۹۲۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.