۰

اعطای کارت اعتباری به مردم

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۹
ولی‌الله سیف عصر امروز در حاشیه افتتاح شرکت ریخته‌گری پیوسته سهند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بانک مرکزی از همه ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان استفاده می‌کند.
 
وی به برنامه بانک مرکزی در راستای واگذاری تسهیلات خرید خودرو به هموطنان اشاره کرد و بیان داشت: تسهیلات خرید خودرو تا پایان هفته جاری اعلام می‌شود.
 
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اینکه بانک مرکزی سه سرفصل مشخص را برای خروج از رکود برنامه‌ریزی کرده است، گفت: یکی از این سرفصل‌ها کارت‌های اعتباری است که به هموطنان تعلق می‌گیرد.
 
سیف تامین مالی فروش‌های مدت‌دار کالاهای واسطه‌ای شرکت‌های تولیدی را از دیگر سرفصل‌های بانک مرکزی اعلام کرد و بیان داشت: سرفصل سوم بانک مرکزی در این زمینه در ارتباط با خودرو، کرایه تاکسی و خودروهای فرسوده است.
 
* هموطنان برای سپرده‌گذاری به موسسات مالی غیرمجاز اعتماد نکنند
 
وی در ادامه به فعالیت موسسات اعتباری در سطح کشور اشاره کرد و ابراز داشت: مردم از موسسات مطمئن و با مجوز رسمی بانک مرکزی برای ایجاد حساب و سپرده‌گذاری استفاده کنند.
 
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اینکه بانک مرکزی نحوه فعالیت موسسات مالی غیردولتی را رصد می‌کند، گفت: هموطنان برای سپرده‌گذاری به موسسات مالی غیرمجاز اعتماد نکنند.
 
سیف با بیان اینکه لیست موسسات غیرمجاز در سایت بانک مرکزی موجود است، گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت بانک مرکزی با آگاهی و اطلاع قبلی اقدام به سپرده‌گذاری کنند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
کد مطلب : ۶۲۹۶۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.