۰

کفاشیان: کی‌روش بدون اجازه من حق مصاحبه ندارد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۴
علی کفاشیان در حاشیه امضای توافق‌نامه با فدراسیون فوتبال نروژ به ماجرای بیانیه‌نویسی و مجادلات رسانه‌ای کارلوس کی‌روش و اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال اشاره کرد و ضمن ابراز تاسف از پیش آمدن چنین فضایی در فوتبال ایران گفت: به کی‌روش کتبا تذکر داده‌ایم که انجام هر گونه مصاحبه بدون اجازه رییس فدراسیون و روابط عمومی تخلف محسوب می‌شود. فردا دوشنبه در جلسه‌ای حضورا این تذکر را به صورت جدی به کی‌روش ابلاغ خواهم کرد.

وی همچنین رسانه‌ها را در ایجاد چنین فضایی مقصر دانست و گفت:‌ این مسائل از طریق رسانه‌ها آغاز شد. آن‌ها سنگی را در چاه انداختند و حالا صد نفر باید آن را دربیاورند!. سرمربی تیم ملی و دبیرکل فدراسیون نباید با هم درگیر می‌شدند اما رسانه‌ها به این مطالب دامن زدند. اگر اختلافی وجود دارد باید خارج از رسانه‌ها حل شود.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه‌تان با کی‌روش اسدی هم حضور خواهد داشت یا خیر؟ گفت: من جلسه‌ای با کی‌روش برگزار می‌کنم و تذکراتم را به او می‌دهم. اگر نیاز بود، اسدی را هم به جلسه فرامی‌خوانم تا توضیحاتش را بدهد اما فکر نمی‌کنم به این کار نیازی باشد. دکتر اسدی در حد وظایف خودش که همان دبیرکل فدراسیون فوتبال است برنامه‌های خود را پیگیری می‌کند، کی‌روش هم باید برنامه خودش را پیگیری کند و به آن‌ها فکر کند تا حاشیه‌ای به وجود نیاید.

او در ادامه درباره اینکه آیا نباید جلوی اظهارنظرهای جنجال‌برانگیز را گرفت گفت: این حرف‌ها نشان می‌دهد که در فوتبال ما آزادی بیان وجود دارد. من اسم این کار را هرج و مرج نمی‌گذارم. هر کس وظیفه خود را انجام می‌دهد. همین حالا که با شما صحبت می‌کنم، در حال تدارک ۶ تیم ملی هستیم که به مسابقه‌های حساس و مهم اعزام کنیم. کارها طبق روال انجام می‌شود و حال هر کس هم نظرات خودش را بیان می‌کند.

رییس فدراسیون فوتبال در پایان درباره واکنش فدراسیون به شکایت احتمالی باشگاه استقلال از کی‌روش به دلیل آنکه مربی تیم ملی علت دعوت نکردن مهدی رحمتی را مشکل شخصیتی او عنوان کرده است، اظهار کرد:‌ این حرف را کی‌روش زده و درباره آن باید از خودش بپرسید.

به گزارش ایسنا، کفاشیان پیش از آغاز صحبت‌هایش درباره جدال رسانه‌ای کی‌روش و اسدی، طبق عادت همیشگی‌اش با شوخی و خنده گفت: این اتفاق که برای رسانه‌ها بد نیست و به آن‌ها خوش می‌گذرد.

او سپس در واکنش به صحبت‌های خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا به فدراسیون هم خوش می‌گذرد گفت: بله به ما هم خوش می‌گذرد!
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۶۳۰۳۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.