۰

بدترین پرواز های ایران و جهان را بشناسید

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۱

به گزارش صدای اقتصاد اسکای‌ترکس فهرست سالانه‌ی رده‌بندی شرکت‌های هواپیمایی خود را منتشر کرده‌است؛ فهرستی که به‌منزله‌ی یک معیار جهانی برای استانداردهای شرکت‌های هواپیمایی شناخته‌می‌‌شود. در فهرست امسال نیز بار دیگر شرکت‌هایی که ضعیف‌ترین عملکرد را در این صنعت داشته‌اند با رده‌بندی دو ستاره یا کمتر مشخص‌شده‌اند. در ادامه فهرست بدترین شرکت‌های این حوزه آورده‌شده‌اند که احتمالا شما از سفر کردن با آنها اجتناب خواهید کرد.
آن‌طور که وب‌سایت اسکای‌ترکس نوشته‌است‌، امتیاز دو ستاره برای یک شرکت هواپیمایی "معمولا نشان‌دهنده‌ی استانداردهای ضعیف‌تر یا نامطلوب محصول و خدمات ارائه‌شده توسط کارکنان برای مسافرین هواپیما و محیط فرودگاه مبدا است."

در عین حال امتیاز یک ستاره نشان‌دهنده‌ی "کیفیت پایین محصول در تمامی بخش‌های ارزیابی، در کنار استاندارهای پایین یا نامطلوب خدمات کارکنان در فرودگاه‌های مبدا و مقصد" است.

پایین‌ترین جایگاه را در این فهرست شرکت کوریو ایر کره‌ی شمالی از آن خود کرده‌است. کوریو ایر برای چهارمین سال متوالی در این جایگاه قرار می‌گیرد و تنها شرکتی است که امتیاز بسیار ضعیف یک ستاره را از آن خود کرده‌است.

شرکت‌هایی که امتیاز دو ستاره یا کمتر کسب‌کرده‌اند به‌ترتیب حروف الفبا در این فهرست آورده‌شده‌اند و به دریافت عنوان بدترین شرکت‌های هواپیمایی جهان نایل‌شده‌اند. همان‌طور که انتظار دارید، بیشتر شرکت‌های این فهرست متعلق به کشورهای در حال توسعه هستند، گرچه، چندین شرکت هم از کشورهای ثروتمند نظیر ایرلند و امریکا در آن حضور دارند.

کد مطلب : ۶۳۰۴۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.