۰

اطلاعیه ویژه ایران‌خودرو در خصوص چک‌های وام 25 میلیونی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۳
با توجه به اینکه در روز نخست فروش خودرو برخی مشتریان عنوان کرده‌اند که باید در این طرح چک‌‌های زیادی را در اختیار نمایندگی‌ها قرار دهند، گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد که برای فروش محصولات خود در طرح تسهیلات ۲۵میلیون تومانی خرید خودرو مدل هاي منعطف و متنوعی براي فروش اقساطي را ارائه کرده تا متقاضیان با توان مالی گوناگون بتوانند از مزایای این طرح استفاده کنند.

آنگونه که پایگاه اطلاع‌رسانی گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده، این شرکت محصولات خانواده ۴۰۵، خانواده ۲۰۶، خانواده سمند، خانواده تندر، سه محصول رانا، دنا و پارس سال به همراه دو وانت آريسان و پيكاپ را در سبد عرضه این طرح قرار داده است.

بر اساس اعلام این شرکت خودروساز، مدت زمان بازپرداخت اقساط خودروها به چهار شیوه یک، دو، سه و چهار ساله طراحی و تنظیم شده تا خریداران بتوانند میزان اقساط ماهانه خود را نیز انتخاب کنند.

این گزارش حاکی از آن است با توجه به اینکه یکی از دغدغه های خریداران خودرو از طریق تسهیلات ۲۵ میلیونی تامین تعداد چک های مورد نیاز برای بازپرداخت اقساط است، براساس اطلاعاتی که معاونت بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو منتشر کرده است متقاضیان می توانند به ازای هر سه، چهار و شش ماه اقساط ، یک فقره چک ارائه کنند.

براساس این گزارش، متقاضیان خرید خودرو و استفاده از این تسهیلات می توانند از امروز، ۱۸ آبان ماه، به نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

همانگونه كه در شرايط عمومي طرح آمده است نيازي به مراجعه مشتريان به بانك وجود ندارد و اين طرح تماما در نمايندگي‌هاي مجاز شركت انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این طرح کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی و برخي مدارك مشابه روش هاي جاري نقد و اقساط شركت است. واریز مبلغ پیش پرداخت خودرو نیز در نمايندگي و فقط به حساب گروه صنعتی ایران خودرو انجام خواهد شد.

همچنین ثبت نام براي استفاده از تسهيلات ۲۵ميليون توماني خريد خودرو بنا بر كد ملي افراد صورت مي گيرد و هر فرد تنها يكبار مي تواند از مزاياي اين طرح استفاده كند.
مرجع : اقتصادنیوز
کد مطلب : ۶۳۶۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.