۰

به حساب بانکی سرک نکشیدیم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۴
به حساب بانکی سرک نکشیدیم
علی ربیعی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره تعداد حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی گفت:ما می خواهیم به تکلیف قانونی که مجلس برای دولت در نظر گرفته، برسیم. طبق قانون مجلس حدود ۶ میلیون نفر باید از دریافت یارانه حذف شوند.

وی در پاسخ به اینکه تایید می کنید که تاکنون ۳میلیون نفر از دریافت یارانه حذف شده اند افزود: نه این میزان ۳میلیون نیست. بین ۲میلیون نفر تا ۳میلیون نفر است. تعدادی نسبت به حذف یارانه اعتراض کرده بودند که یارانه ها پس از بررسی وصل شده است. برخی نیز پس از اعتراض به آنها ثابت شد که دارای اموالی که ما بررسی کرده بودیم هستند به همین دلیل یارانشان وصل نشد.

ربیعی با اشاره به اینکه از طریق پایگاه‌ها به فعالیت‌های اقتصادی دسترسی داریم، اما به حسا‌ب‌های بانکی سرک نکشیدیم گفت: تعداد افراد حذف شده از یارانه همچنان در مرز نزدیک به ۳میلیون نفر است.

به گزارش تسنیم،حذف یارانه نقدی پُردرآمدها که در سال جاری بر اساس قانون مصوب مجلس با سرعت بیشتری اجرایی شده است، بر اساس اطلاع خبرنگار تسنیم از وزارت تعاون، کار و رفاه تا۱۱ آبان ماه سال۹۴ تعداد حذف شدگان به مرز ۳ میلیون نفر رسیده بود.
کد مطلب : ۶۳۷۶۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.