۰

کی‌روش: بازیکنانم وظیفه‌ دارند بجنگند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۰
کی‌روش: بازیکنانم وظیفه‌ دارند بجنگند
کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار برابر گوام با قدردانی از حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی، اظهار کرد: با برگزاری چنین بازیهایی در گوام، در راه توسعه فوتبال این کشور گام بر می داریم. مطمئنا ما از وظایفی که برای صعود به مرحله بعد انتخابی جام جهانی داریم، آگاه هستیم ولی با کمال احترام برای گوام، در بازی فردا با تمرکز بالا و تعهد لازم به میدان خواهیم رفت. ما در سفر به گوام با مشکلاتی خارج از زمین فوتبال روبه رو بودیم و در اینجا هم با مشکلاتی نظیر چمن مصنوعی روبه رو هستیم ولی با در نظر گرفتن تمام مسائل وظایفمان را با تمرکز بالا انجام خواهیم داد.

کی روش در پاسخ به این سوال که بر اساس اطلاعات رسانه ها از سایت فیفا ایران می تواند به خاطر وضعیت چمن مصنوعی گوام برابر این تیم به میدان نرود، گفت: مطمئنا بازی در چمن مصنوعی برای بازیکنان من دشوار خواهد بود اما این شرایطی است که تمامی تیمهایی که به گوام سفر کردند با آن روبه رو بودند. البته باید این را هم در نظر بگیریم که وقتی گوام در چمن طبیعی برابر ما به میدان رفت، کارش مشکلتر از شرایط معمول بود. این را هم باید بدانید که بازیکنان من بدون هیچ توجیه و بهانه ای در سرما، گرما، برف یا باران باید همیشه در زمین بجنگند و سعی کنند نتیجه لازم را کسب کنند.

وی افزود: البته در بازیهای مقدماتی جام جهانی تنها پیروزی اهیمت دارد اما همانطور که سرمربی گوام اشاره کرد من موافقم که به غیر از رقابتی که ما در انتخابی جام جهانی داریم، یک چالش و ماموریت بزرگ دیگری بر دوش داریم و آن هم توسعه فوتبال در جزیره گوام است که ما باید حتما سعی کنیم به این آینده سازی کمک کنیم و حضور ایران قطعا این کمک را به گوام خواهد کرد.

کی روش ادامه داد: در انتها باید بگویم که فردا وظیفه بازیکنان است که بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند و بتوانند به پیروزی برسند. اینجا کاپیتانهای هر دو تیم حضور دارد. این روزها اگر تلویزیونها را روشن کنید و در رسانه ها رصد کنید، شاهد خواهید بود که دوران سختی را در جهان پشت سر می گذاریم و باید سعی کنیم فضای ورزش را فضای مناسبی کنیم تا تمام دختران و پسران در جهان بتوانند از این فضای ورزشی استفاده کنند.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۶۴۲۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.