۰

وزیر اطلاعات: مردم با آرامش به کربلا بروند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۹
حجت الاسلام سید محمود علوی عصر سه شنبه در مرز بین المللی مهران با مطلوب ارزیابی کردن روند تردد زائرین از مهران گفت: مردم با آرامش سفر خود را به کربلای معلی و شرکت در مراسم اربعین انجام دهند و با خیال راحت می توانند به کشور برگردند.

وی بیان داشت: همه دستگاه های نظامی و انتظامی و خدمات رسان به طور ويژه و شبانه روزی در خدمت زائران اباعبدالله الحسين(ع) هستند و شرايط زيرساختی امسال در مقايسه با سال گذشته از کيفيت مطلوبی برخوردار است.

وی بیان داشت: با همکاری دولت عراق ضریب احتمال ناامنی به کمترین حد رسیده و احتمال حوادث ضد امنیتی در مرزها به صفر رسیده است.

وزیر اطلاعات افزود: با مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان امنیت مطلوب و پایداری در مرزهای رسمی کشور وجود دارد.

حجت الاسلام علوی تأکید کرد: اقدامات اجرایی و توسعه زیر ساخت ها در مرز مهران مطلوب است و امروز ما شاهد تردد روان زائران عتبات عالیات در مرز بین المللی مهران هستیم.

وی در خصوص امنيت کشور گفت: امنيت داخل و به خصوص شهرهای مرزی کشور، مطلوب ارزيابی مي شود و به ياری امام زمان (عج) و همکاری مقامات عراقی، هيچ گونه مشکلی در مراسم اربعين امسال به وجود نخواهد آمد.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۶۴۹۹۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.