۰

مرز سومار آماده استقبال از زائران

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۴
کرم محمدی روز پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی بازگشت زائران اربعین حسینی افزود: با تمهیدات صورت گرفته مرز سومار برای بازگشت بخشی از زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده و تمام امکانات نیز برای پذیرایی از زائران در شهرستان گیلانغرب فراهم است.
وی اظهار کرد: شرایط و وضعیت ترافیک بالای مرز مهران باعث شد تا مسئولان شهرستان گیلانغرب را بعنوان محور دوم برای بازگشت زائران انتخاب کنند.
محمدی ادامه داد: براین اساس تمام دستگاه های اداری، خدماتی و امدادی این شهرستان بسیج شده اند تا در کنار ایستگاه های مردمی آمادگی لازم را داشته باشند تا در صورت بازگشت زائران از محورهای مرزی به بهترین شکل ممکن خدمات دهی لازم صورت گیرد.
وی افزود: با هدف خدمات رسانی مطلوب به زائران حسینی چادر و دیگر امکانات رفاهی توسط هلال احمر، بیمارستان و مرکز فوریت های پزشکی، و دو گروه پزشکی در گیلانغرب فراهم شده است.
محمدی گفت: اتحادیه های صنفی و پایگاه های مردمی هم در تکاپوی آمادگی میزبانی هستند تا در صورت ورود زائران به نحو شایسته از آنها استقبال کنند.
وی اربعین را نمایش قدرت اسلام در دنیا خواند و افزود: امید است زمینه تردد زائران از مرز گیلانغرب هم برای آینده فراهم آید تا افتخار میزبانی از زائران امام حسین (ع) نصیب مردم این شهرستان شود.
محمدی گفت: تاکنون هزاران نفر از زائران هم در مسیر رفت و هم در برگشت از محور بخش گواور این شهرستان تردد کرده اند و با برپایی ایستگاه های صلواتی خدمات دهی مناسبی به آنان صورت گرفته است.
گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.
مرز سومار با بغداد ۱۵۵ کیلومتر و با کربلا ۲۳۰ کیلومتر فاصله دارد.
بخش مرزی سومار در ۹۰ کیلومتری شهرستان قصرشیرین واقع شده است.
کد مطلب : ۶۵۶۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.