۰

پورمحمدی: مخاطب فرمایش های رهبری در مساله نفوذ، کارگزاران نظام هستند

تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۶
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در حاشیه مراسم ۲۸ صفر در امامزاده آقاعلی عباس (ع) بادرود نطنز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، پیرامون مخاطب مقام معظم رهبری در مورد واژه نفوذ افزود: همه مسئولان، روحانیان، فرهیختگان و کارگزاران نظام، مخاطب فرمایش های رهبری هستند و باید به این فرامین به درستی عمل شود تا دشمنان نتوانند به اهداف پلیدشان دست یابند.
وی گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در بین قشرهای مختلف نظام رخنه و نفوذ کند، پس همه باید با جدیت و هوشیاری از انقلاب و نظام دفاع کنیم و اجازه نفوذ به دشمنان را ندهیم.
وزیر دادگستری افزود: بایستی جلو نفوذ دشمن را در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی بگیریم.
وی اظهار داشت: دشمن به دنبال نفوذ در ارکان نظام بویژه در حوزه سیاسی است و در همه دوره ها تلاش ها بر همین موضوع بوده است تا به صحنه ورود پیدا کند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکرده است، تا آنجا که از حضور عناصر سرسپرده به دشمن (منافقین) استفاده می کند.
پورمحمدی گفت: عرصه فرهنگی نیز میدان پیچیده، متنوع و گسترده ای است و بیشتر مراقب رفتار و گفتار خود باشیم، زیرا موضوع های فرهنگی اموری هستند که به جهت ارتباط شان با تفکر انسان، پیچیده و متنوع محسوب می شوند.
مراسم ۲۸ صفر در امامزاده آقاعلی عباس (ع) نطنز با حضور خیل مردم عظیم مردم ولایتمدار و عاشق خاندان اهل بیت (ع) از سراسر کشور با برپایی آیین های مختلف با شکوه خاص برگزار شد.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۶۶۲۲۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.