۰

مدیر شبکه یک عزل نشده است

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۴
فضل الله شریعت پناهی که شب گذشته ۲۲ آذرماه به عنوان سرپرست شبکه یک سیما منصوب شد درباره رفتن یکباره محمد احسانی مدیر سابق این شبکه گفت: محمد احسانی مدیر بسیار خوبی بود و من به امید او به گروه اجتماعی شبکه یک آمدم و حالا با این اتفاق بسیار ناراحت شدم.

وی با اشاره به آنچه که در بعضی از سایت ها نسبت به عزل محمد احسانی آمده است، عنوان کرد: من در بعضی از سایت ها خواندم که نوشته اند محمد احسانی عزل شده است درحالیکه اینگونه نیست و خودش چند روز قبل درخواست استعفا داده بود و مطرح کرده بود که ادامه همکاری برایش میسر نیست.

شریعت پناهی درباره چرایی استعفا و احتمال ناراحتی و دلخوری احسانی توضیح داد: من خودم هم دلیل این مساله را نمی دانم و باید به سازمان صداو سیما بروم و در این باره گفتگو کنیم، همچنین امروز باید با آقای پورمحمدی صحبت کنیم تا مدیر شبکه یک مشخص شود و اینکه تا آن زمان چه کارهایی باید انجام داد. ما مناسبت های مهمی پیش رو داریم و باید ببینیم چه کارهایی انجام شده است.

وی در پایان درباره احسانی گفت: احسانی مدیر مدبری بود و من هنوز شوکه هستم. امیدوارم او در موقعیت های مدیریتی جدید با توجه به لیاقت و شایستگی که دارد موفق باشد و سازمان صداوسیما بتواند از وی بهره بگیرد.

محمد احسانی پیش از این مدیر نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی بود که با آمدن سرافراز به سازمان صدا و سیما از وی خواسته شد که از سازمان سینمایی به رسانه ملی بیاید و مدیریت شبکه یک به او سپرده شد.

حال باید دید با خداحافظی احسانی از تلویزیون امکان بازگشت وی به عرصه سینما و به ویژه همکاری با سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر میسر می‌شود.

البته در حال حاضر محمد احسانی مدیر قبلی شبکه یک به عنوان مشاور معاون سیما منصوب شده است. این حکمی است که علی اصغر پورمحمدی معاون سیما برای وی صادر کرده است.

شریعت پناهی پیش از این مدیر گروه فرهنگی و اجتماعی شبكه یك سیما، مدیر گروه فرهنگی و اجتماعی شبكه ۳ و مدیر گروه معارف شبكه ۳ سیما بوده است.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۶۶۴۵۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.