۰
سومین کارت زرد برای فانی؛

آموزش و پرورش قبیله‌ای اداره می‌شود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹
آموزش و پرورش قبیله‌ای اداره می‌شود
عطاءالله سلطانی صبور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در خصوص سه کارته شدن وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: یکی از نمایندگان مجلس از آقای فانی سوالاتی را در رابطه با مدیریت نامناسب آموزش و پرورش افزود: استفاده از بازنشسته‌ها در سطوح مدیریت، نفوذ جریانات سیاسی در آموزش و پروش، سلیقه‌ای عمل کردن مدیران آموزش و پرورش، وضعیت امکانات مدارس و اختصاص سرانه به آنها سوالاتی را داشت.

وی افزود: توضیحات وزیر آموزش و پرورش در صحن علنی مجلس در رابطه با این سوالات نتوانست نمایندگان را قانع کند و سومین کارت خود را از مجلس دریافت کرد.

سلطانی صبور با اشاره به اینکه فانی با دریافت سومین کارت زرد در مرز خطر قرار دارد، گفت: هم اکنون استیضاح وزیر آموزش و پرورش نیز با ۴۰ امضا به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شده و نمایندگان طراح استیضاح اصرار دارند که آن را اجرایی کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: آقای فانی انسان بسیار خوبی است اما نمایندگان معتقدند که تسلطی بر مدیران خود ندارد و آموزش و پرورش به صورت قبیله‌ای اداره می‌شود.
کد مطلب : ۶۷۰۳۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.