۰

معاون سیاسی سپاه: غربی ها به دنبال بی اثرکردن نقش ایران در منطقه هستند

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۲
رسول سنایی راد روز پنج شنبه در نشست وحدت حوزه و دانشگاه در شهرری افزود: دشمن برای زمین گیر کردن ایران در منطقه جنگ نیابتی را به راه انداخته و در داخل کشور نیز از راهبرد نفوذ استفاده می کند.
وی با بیان اینکه حضور و نفوذ ایران اسلامی در منطقه بر خلاف نفوذ منفعت طلبانه آمریکا، مثبت و مبتنی بر رویکردهای انسانی است افزود: نفوذگری غرب با هدف به سطه کشیدن انسان ها و بلعیدن منافع و سرمایه آنان است اما نفوذ ایران برای کمک به حق و انسانیت است.
سنایی راد گفت: آمریکای نفوذ گر با توان ارتباطی بالا، روابط عمومی قوی، ایجاد جذابیت های مالی و نخبگی در خود و حفظ پوشش خیرخواهی کار خود را انجام می دهد در حالیکه به دنبال تامین و تحقق اهداف شیطانی است.
وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند برای موفقیت طرح نفوذ، وجود مشکل در کشور را به مسئولان بقبولاند افزود: آنها می خواهند که مردم و مسئولان کشور سهل انگار و ساده اندیش شوند تا در نهایت به آنها اعتماد کنند.
به گفته سنایی راد، آمریکا برای ارتباط با ایران به جای ارتباط در حوزه های فناوری و دادن قطعات هواپیما به دنبال راه انداختن فروشگاه مواد غذایی، فست فود و کارخانه تولید نوشابه است در حالیکه این عدم صداقت آنان در مواجه با ایران را ثابت می کند.
وی، وجود مشکلات، جریانات همسو با نفوذگر، ریزش و خستگی نیروهای انقلابی و جابجایی و شکاف نسلی با اتکا به فناوری های مدرن را از جمله زمینه های موفقیت دشمن در طرح نفوذ عنوان کرد.

* اقتدار ایران اسلامی به برکت حاکمیت نظام ولایی است
جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی با تمام قدرت در مقابل سلطه گری غرب ایستاده است افزود: اقتدار و توان بالای ایستادگی ایران اسلامی به برکت حاکمیت نظام ولایی در کشور حاصل شده است.
حجت الاسلام علی اکبر داراب کلایی با بیان اینکه نظام سلطه غرب به دنبال نفوذ برای تحقق اهداف خود در کشور و منطقه است ادامه داد: امروز وظیفه روحانیت در انتقال معارف الهی به اقشار مختلف مردم از هر زمانی سنگین تر است.
وی ادامه داد: روحانیون بسیجی باید خط مقدم روشنگری باشند و جامعه و نظام را از خطراتی که تهدید کننده است آگاه کنند.
نشست وحدت حوزه و دانشگاه با حضور دانشجویان و طلاب بسیجی روز پنجشنبه به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با هدف بررسی و ارزیابی شرایط کشور و تحلیل میزان موفقیت دو نهاد حوزه و دانشگاه در وحد در شهرری برگزار شد.
بیست و هفتم آذرماه، یادآور عروج سرخِ مجاهد خستگی ناپذیر و عالم ربانی، آیت اللّه مفتح، است که از پیشروان اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه بود و به همین مناسبت این روز در تقویم رسمی جمهوری اسلامی روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۶۷۲۶۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.