۰

درخواست مولاوردی از زنان متخصص برای ورود به عرصه انتخابات

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۵
درخواست مولاوردی از زنان متخصص برای ورود به عرصه انتخابات
شهیندخت مولاوردی در این پیام که برروی کانال تلگرام خود منتشر کرد، نوشته است:

«ضمن تشکر از خانم‌هایی که در سراسر کشور قدم پیش گذاشتند و در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کردند و خود را در معرض آزمون و ان شالله انتخاب قرار دادند، در این فرصت باقیمانده از خانمهایی که دارای شرایط اعلام شده برای داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی هستند و این توان و ظرفیت را در خود می‌بینند که وارد عرصه انتخابات شوند، انتظار می‌رود تردید و دودلی را کنار گذاشته و با قائل شدن حق ثبت نام برای خود، به تکلیفشان عمل نمایند.

بعضا تصور بر این است که مجلس و قوه مقننه چون با قانون سر و کار دارد بنابراین مجلس عمدتا جای حقوقدانان است که به نظر می‌رسد برداشت اشتباهی باشد. مجلس طبق اصل ٧١ قانون اساسی در عموم مسایل در حدود مقرر در قانون اساسی می‌تواند قانون وضع کند لذا به‌‌ همان نسبت که به حضور حقوقدانان نیاز دارد به متخصصان تمامی رشته‌ها و نیز حضور نماینده و صدای مهندسان، معلمان، پزشکان، کارگران، هنرمندان، ورزشکاران و... هم نیازمند است تا مجلسی کارآمد به معنای واقعی کلمه باشد روی سخنم با خیل عظیم خانمهای صاحبنظر و متخصص در تمام ساحات و حوزه‌های تخصصی در جامعه امروز ایران است تا این فرصت تاریخی را که چهار سال یکبار تکرار می‌شود مغتنم شمرده و با پیوستن به حرکتی که برای تشکیل مجلسی همزبان با ملت و همدل با دولت به راه افتاده دین خود را ادا نمایند.»
مرجع : ایلنا
کد مطلب : ۶۷۲۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.