۰

برانکو: رونالدو را می‌خواهم اما او با رئال قرارداد دارد!

تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۶
برانکو ایوانکوویچ در خصوص تمرین فردای پرسپولیس گفت: از فردا به زمین شماره ۲ آزادی خواهیم رفت و ساعت ۱۵ تمرین خود را در این زمین پیگیری می‌کنیم. اینکه گفته می‌شود استقلال هم در این زمین تمرین می‌کند باید عنوان کنم که آنها یک برنامه دارند و ما هم یک برنامه.

وی در مورد اینکه با عدم کسب نتیجه لازم در دیدار مقابل پدیده دوباره هجمه‌ها علیه پرسپولیس آغاز شد، گفت: با شما موافقم. ما بازی خوبی را انجام دادیم اما طبیعی است که همه تیم‌ها افت و خیز دارند و ما هم ضعیف‌تر بودیم. در دنیا نیز هیچ تیمی نیست که همیشه قوی باشد و برخی وقت‌ها ضعیف نشود. همانطور که آرسنال هم دیروز ۴ گل از حریفش خورد.

برانکو گفت: ما دیروز استحقاق باخت را نداشتیم اما پدیده هم به خاطر جنگندگی که در میدان داشت، بازی خوبی را ارائه کرد. از سوی دیگر ما آن‌طور که می‌خواستیم نبودیم. هر چند که من هم به عنوان مربی دوست دارم تیمم بی‌عیب و نقص باشد هر چند که این موضوع امکان‌پذیر نیست.

وی تاکید کرد: این را می‌پذیرم که برخی وقت‌ها پرسپولیس ضعیف کار می‌کند اما دیروز در برخی اوقات مسابقه خوب بودیم ولی به طور کلی ضعیف‌تر کار کردیم.

خبرنگار فارس از برانکو درخصوص اخطارهای بی‌مورد بازیکنان پرسپولیس در طول فصل سؤال کرد که ایوانکویچ پاسخ داد: کدام بازیکنان من اخراج شده‌اند و یا اخطار بی‌مورد گرفته‌اند؟ مرحوم هادی نوروزی یک کارت قرمز گرفت که حقش نبود. ایمان صادقی هم یک بار اخراج شد که او هم حقش نبود. دیروز هم مکانی اخراج شد که البته قبول دارم کارت قرمز او درست بود. من برای این مسئله راهکار دارم وتنها راه و روش مقابله با آن فوتبال تهاجمی است.

وی افزود: پرسپولیس باید با جنگندگی بازی کند ولی با فیر‌پلی کامل و فوتبال تهاجمی.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چه بازیکنان جدیدی می‌گیرید، گفت: شما چه بازیکنی را پیشنهاد می‌کنید که من برای پرسپولیس بیاورم؟

در این لحظه خبرنگار خطاب به برانکو گفت، وحید امیری و ادینهو که ایوانکویچ پاسخ داد: من دوست دارم رونالدو را به پرسپولیس بیاورم اما او با رئال قرارداد دارد. بیرانوند، امیری و ادینهو با تیم‌هایشان قرارداد دارند و البته این آخری مبلغ زیادی می‌خواهد.

به گزارش فارس؛ مجددا یک خبرنگار گفت شجاع خلیل‌زاده، پورعلی‌گنجی و کاوه رضایی بازیکنان خوبی هستند که برانکو با خنده پاسخ داد: شجاع بازیکن تراکتورسازی است و به نظر شما یحیی گل‌محمدی، کاوه رضایی را به تیم می‌دهد؟ ادینهو یک میلیون دلار پول می‌خواهد و کدام باشگاه حاضر است چنین مبلغی پرداخت کند؟

وی در خصوص اینکه سوشا مکانی اخراج شد ولی توسط برانکو مورد حمایت قرار گرفت،‌گفت: شما فکر می‌کنید روز گذشته چه کسی برای پرسپولیس امتیاز آورد؟ شاید اگر بازی ۳ بر یک می‌شد شما ما را نابود می‌کردید! بازیکنان من دیروز خصوصیات یک تیم برنده را داشتند ولی ما باید طوری کار کنیم که اشتباهات‌مان کمتر شود.

برانکو در خصوص آلودگی هوا و برگزاری تمرینات پرسپولیس گفت: ما امروز در سالن وزنه تمرین کردیم و بیرون نیامدیم تا بازیکنی دچار مشکل شود ولی از شما خبرنگاران ممنون هستم که سلامتی‌تان را به خاطر پرسپولیس و اخبارش به خطر می‌اندازید.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۶۷۵۰۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.