۰

حجت السلام تقوی: باید هر طور شده مجلسی ارزشی تشکیل شود

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۵
حجت الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کل کشور طی سخنانی در همایش سراسری ائتلاف اصولگرایان که با عنوان «بصیرت و تجدید میثاق با ولایت» در تهران در حال برگزاری است، گفت: همه حاضران در این همایش عزم خود را جزم کرده‌اند که در یک صف واحد برای بدست آوردن موفقیت بزرگ حرکت خود را آغاز کنند و شک نداریم که قله های پیروزی از سوی این جمع فتح خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه باید خودبینی ها برای رسیدن به هدف پیش رو کنار گذاشت، تصریح کرد: همه احزاب اصولگرا با همه سلایق امروز به این نقطه رسیده اند که باید باهم حرکت کنند.

تقوی ادامه داد: تا آخر کار نیز باید این روحیه را حفظ کرده و منیّت ها و خودخواهی ها را نیز کنار بگذاریم که البته کنار گذاشته شده است.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کل کشور با بیان اینکه شخصیت ها و احزاب اصولگرا همکاری خوبی با ائتلاف داشته اند، خاطرنشان کرد: باید سرمایه اجتماعی خود را افزایش داده و اعتماد عمومی را نسبت به جریان اصولگرایی تقویت کنیم.

تقوی با تاکید بر اینکه باید سلیقه ها را در مسیر حرکت خود کنار بگذاریم و به سمت حد مشترک ها حرکت کنیم، گفت: ما باید حساسیت های امروز جامعه خود را درک کنیم و منافع کلی را به منافع حزبی و جزیی ترجیم دهیم.

وی اظهار داشت: برخی از احزاب اصولگرا آمدند و سندی امضا کردند که ما نه سهمی می‌خواهیم و نه چیز دیگری، بلکه فقط می‌خواهیم مجلسی ارزشی تشکیل شود که اینها این نشانه رشد است.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کل کشور در عین حال تاکید کرد: ما نمی‌خواهیم رقیب خود را با ابزار دروغ از صحنه خارج کنیم.
مرجع : مجلس آنلاین
کد مطلب : ۶۷۸۰۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.