۰

اسرائیل به‌حال آماده‌باش درآمد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۶
رسانه‌های خبری رژیم صهیونیستی به‌نقل از یک منبع عالی‌رتبه اسرائیلی گزارش دادند که ممکن نیست در برابر اظهارات اخیر سید حسن نصرالله بی‌تفاوت بود.

به گزارش شبکه المیادین، یک منبع اسرائیلی نیز گفت که ارتش این رژیم در سایه تهدیدات برای انتقام گیری، در مرز سوریه به‌حالت آماده‌باش درآمده است.

در همین رابطه «بنیامین نتانیاهو» نخست ‌وزیر رژیم صهیونیستی دو روز پیش در واکنشی غیرمستقیم به تهدیدهای نصرالله گفت: «اساسی‌ترین تلاش‌های ما، نخست علیه ادغام بین ایران و همپیمانان آن از یک‌سو، و از سوی دیگر داعش و دیگر تهدیدهای دیگر است».

وی که این سخنان را در مراسم تکریم برخی نیروهای سازمان جاسوسی موساد ایراد می‌کرد، افزود: «اسرائیل در صورت ضرورت (به تهدیدها) واکنش نشان خواهد داد. ما علیه دشمنان‌مان اقدام می‌کنیم. ما بر آنها پیروز می‌شویم. فعالیت ما ضد کسانی است که ضد ما اقدام می‌کنند. باید همه دشمنان‌مان بدانند که به هرگونه تجاوزگری پاسخی قاطع خواهیم داد».

از سوی دیگر، «گادی ایزنکات» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه در واکنش به سخنان اخیر سید حسن نصرالله اعلام کرد: «اگر دشمنان ما برای از بین بردن امنیت ما اقدام کنند، پیامدهای خطرناک آن را باید بپذیرند. ما در داخل مرزهای خود برای تهدیدهایی که در شمال صورت می‌گیرد، آماده رویارویی هستیم».

سید حسن نصرالله اخیراً در اظهاراتی در واکنش به شهادت سمیر القنطار سردار اسرای لبنانی، تأکید کرد: به دوست و دشمن می‌گوییم که به اقدام اسرائیل در ترور قنطار در هر زمان و مکانی واکنش نشان خواهیم داد و این حق ماست.
مرجع : تسنیم
کد مطلب : ۶۷۸۳۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.