۰

پاسخ وزیر دفاع به دستور مهم رئیس‌جمهور

تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۸
سردار حسین دهقان با تاکید بر اینکه "توسعه توان موشکی را در چارچوب سیاست‌های دفاعی کشور با قدرت ادامه خواهیم داد"، خاطرنشان کرد: توان دفاعی ایران ضامن ثبات و امنیت منطقه است.

وی با اشاره به اینکه "توان موشکی و دفاعی ایران قابل مذاکره نیست"، افزود: ملت و نیروهای مسلح بر اساس اراده و تصمیم خود بدون توجه به اظهارات یا اقدامات دیگران، تقویت اقتدار دفاعی خود را با بکارگیری تمام امکانات و منابع بومی به پیش خواهد برد.

وزیر دفاع ادامه داد: توان موشکی ایران هیچگاه به عنوان موضوع مذاکره با طرف آمریکایی نبوده و نخواهد بود و هیچ توقفی در برنامه طراحی و تولید موشک‌های بالستیک دفاعی بوجود نیامده است.

دهقان با اشاره به دستور اخیر حسن روحانی، خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات خصمانه اخیر آمریکا و تاکید ریاست محترم جمهوری، بر سرعت و گستردگی توان موشکی خود خواهیم افزود.

وی با تاکید بر اینکه "صنایع دفاعی کشور از توان فنی، انسانی و سازمانی قدرتمند برخوردار است"، افزود: متناسب با هر تهدیدی، تجهیزات و اقلام دفاعی را طراحی و تولید می‌کنیم و در اختیار نیروهای مسلح قدرتمندمان قرار می‌دهیم.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۶۷۸۵۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.