۰

آخرین وضعیت انتقال بیرانوند

تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۵

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران و انتقال علیرضا بیرانوند به باشگاه پرسپولیس، تاکید کرد: صحبت باشگاه پرسپولیس این بود که بیرانوند را به صورت قطعی جذب کند ولی چون بیرانوند با ما قرارداد داشت تمایل داشتیم او به صورت قرضی به پرسپولیس برود. با وجود این پرسپولیسی‌ها تمایلی به انتقال قرضی نداشتند و به همین دلیل حضور بیرانوند در پرسپولیس منتفی است.

وی در پاسخ به این سئوال که «آیا ممکن است در صورت پیشنهاد جدید پرسپولیسی‌ها، بیرانوند راهی این تیم شود؟» گفت: ما زمان را از دست داده‌ایم. اگر بیرانوند راهی پرسپولیس شود باید دنبال جایگزین او باشیم در حالی که هفته آینده عازم ترکیه هستیم و زمان نداریم. فکر نمی‌کنم دیگر زمان باشد که بیرانوند به تیم دیگری برود. البته هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد ولی بعید می‌دانم بیرانوند راهی پرسپولیس شود.

مدیرعامل باشگاه نفت درباره درخواست پرسپولیس برای به خدمت گرفتن وحید امیری هم تاکید کرد: پرسپولیس هیچ تقاضایی برای جذب امیری نداشت.

قنبرزاده همچنین در خصوص پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی به «آلویس نانگ» و احتمال جدایی این بازیکن از نفت، گفت: نانگ با هماهنگی ما، مذاکراتی را با چند باشگاه داشته است ولی هنوز چیزی مشخص نیست.

وی درباره سیدجلال حسینی هم تصریح کرد: حسینی هم مذاکراتی داشته ولی خود این بازیکن نظر نهایی را می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه نفت درباره احتمال جذب بازیکن جدید خاطرنشان کرد: ما فقط از تیم‌های امید به تیم خودمان بازیکن اضافه کرده‌ایم. برای جذب بازیکن تابع نظر سرمربی هستیم که تا این لحظه لیستی به ما نداده است.

قنبرزاده در پاسخ به سئوالی مبنی بر اختلاف بین مدیریت و سرمربی تیم که در روزهای گذشته اوج گرفته بود، اظهار کرد: به هیچ عنوان اختلافی در میان نیست. ما هیچ بازیکنی را بدون نظر کادر فنی به تیم دیگری منتقل نمی‌کنیم و کاملا تابع نظر علیرضا منصوریان هستیم.

مدیرعامل باشگاه نفت در پایان درباره خداحافظی پیام صادقیان از فوتبال، تاکید کرد: صحبت صادقیان احساسی بوده است و ان شاءالله مشکل او حل می‌شود. ما مذاکراتی با چند باشگاه برای صادقیان داشته‌ایم و در صورتی که این مذاکرات نهایی شود، صادقیان به تیم دیگری منتقل خواهد شد.

کد مطلب : ۶۸۴۶۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.