۰

ریختن آب‌پاکی افشارزاده روی دست مظلومی

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۲
ریختن آب‌پاکی افشارزاده روی دست مظلومی
بهرام افشارزاده که امروز در تمرین استقلال شرکت کرده بود در خصوص جلسه‌اش با بازیکنان این تیم گفت: شرایط فعلی استقلال استثنایی است. هرچند که معتقدم باید دقتمان را بیشتر کنیم چون این مسائل یکسری مسائل پیش و پا افتاده است.

افشارزاده افزود: بحث بازیکن متفاوت است چون او قرارداد امضا می‌کند و باشگاه باید به این قرارداد پایبند باشد. در واقع ورزشکار نیاز دارد به قولی که از طرف باشگاه به او داده می‌شود عمل شود و از سوی دیگر نیز بازیکن باید به تعهداتش عمل کند.

وی تاکید کرد: در این بین مشکلات مالی نیز پیش آمده که اسپانسر تا به حال حمایت‌های لازم را انجام نداده است. بر همین اساس قرار است امروز یا فردا جلسه هیات مدیره برگزار شود تا این قضایا روشن شود.

افشارزاده تصریح کرد: جلسه‌ای نیز با گودرزی و سجادی برگزار کردم و آن‌ها تاکید کردند تا مشکلات حل شود. بر همین اساس امروز به جمع بازیکنان آمدم تا به آن‌ها بگویم استقلال تیم بزرگی است. ضمن اینکه بحران همه جا وجود دارد اما ما قول می دهیم تا در حداقل زمان مشکلات حل شود. ان‌شاءالله تمرینات نیز به صورت منظم انجام شود و تیم بتواند نیم فصل دوم را به نحو احسن آغاز کند.

وی در مورد اینکه منظورش از اسپانسر کدام اسپانسر است گفت: ما اسپانسر اصلی و فرعی نداریم. ابتدا سبک دست اسپانسر بوده و سپس شیرازی آمده است و قسمتی از هزینه ها را پرداخت کرده است اما ما فقط سبک‌دست را می‌شناسیم.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه سبک دست اسپانسر استقلال در فصل گذشته برای این باشگاه 14 میلیارد هزینه کرده است اما ذی‌حساب وزارت ورزش آن را قبول نکرده و گفته اند این مبلغ را به حساب خودتان بزنید گفت: به هیچ وجه این طور نیست و بی خود گفته اند اگر پولی به حساب ورزشکار می‌رود باید ابتدا به حساب خزانه رفته و سپس به ورزشکار برسد. ما در کشورمان بازرسی کل کشور را داریم و باید جوابگوی تمام ارگان های نظارتی باشیم.

افشارزاده در مورد اینکه در حساس ترین روزهای نقل و انتقالات به آمریکا رفت گفت: در هر صورت لیستی که برای نیم فصل دوم تهیه شده بود اسامی سنگینی بود. سوال من این است که  اگر به طور مثال رحمتی و برهانی را از ما می‌خواستند آیا ما آن‌ها را می‌دادیم،‌خوشبختانه استقلال ایراد بازیکن ندارد. این بازیکنان جواهر هستند ما با همین ها نائب قهرمان شدیم. در جام حذفی به فینال رفتیم و الان هم اول هستیم.

سرپرست باشگاه استقلال در ادامه مصاحبه خود درباره حضور نویدکیا در این باشگاه تصریح کرد: من با نویدکیا صحبت کردم. او گفت که می‌اید اما باشگاه اجازه نداد. بازیکنی که شاخص باشد هیچ کس اجازه نمی دهد از تیم برود. مگر ما حاضریم رحمتی و یا حیدری را از دست بدهیم.

افشارزاده همچنین از ارائه لیست دوم مظلومی خبر داد و گفت: مظلومی لیست دوم خود را به باشگاه داده است!

وی درباره رفتن کربلایی به تیم گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که آیا او با شما صحبت کرد گفت: او با نظری صحبت کرد و نظری تمام کارهای او را برای انتقال انجام داد.

مشاور وزیر ورزش درباره بیانیه استقلال تصریح کرد: من می‌خواستم در این باره با فتح‌الله زاده صحبت کنم اما نبود من قصد بی احترامی نداشتم و برای فتح‌الله زاده احترام خاصی قائل هستم. مطالب نوشته شده اهانت به کسی نیست. من همیشه از احترام متقابلی که داشتم نتیجه گرفتم و حاضر نیستم پایم را حتی روی مورچه بگذارم. ما ورزشی هستیم و باید به همدیگر احترام بگذاریم.

افشارزاده درباره اولین پرداختی به بازیکنان تاکید کرد که در حداقل فرصت زمانی این کار صورت بگیرد.

سرپرست استقلال در ادامه در خصوص دو ورزشگاهی که در اختیار سرخابی‌ها قرار گرفته یادآور شد: ما روز گذشته جلسه‌ای را با قائم مقام شهرداری تهران داشتیم امروز هم با نصرالله سجادی جلسه‌ای برگزار شد و قرار است فردا در سازمان تربیت بدنی شهرداری قرعه کشی انجام شود.

وی در پاسخ به سوالی دیگر درباره اینکه آیا استقلال پول بلوکه‌ شده‌ای دارد عنوان کرد: خیر ندارد. البته ما طلب‌هایی داریم که برابر مقررات فدراسیون پیگیری می‌کنیم.

افشارزاده در ادامه با ابراز خوشحالی از برطرف شدن تحریم‌ها اظهار داشت: من به رئیس جمهور و آقای ظریف تبریک می‌گویم یک کار استثنایی انجام شد. امیدواریم که در ادامه در آرامشی خاص این کارها انجام شود.

مشاور وزیر ورزش همچنین از لغو شدن اردوی استقلال و ملاقات با احدی خبر داد.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۶۹۱۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.