۰

از هیچ گونه تخلفی هر چند ساده در حوزه انتخابات نخواهم گذشت

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۳
سید حسین هاشمی استاندار تهران در جلسه آموزشی شوراهای اسلامی استان تهران که با محوریت دبیرخانه هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایت استان تهران امروز یکشنبه در پارک علم و فناوری فردیس برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی هسته‌ای همواره بزرگترین حادثه‌ تاریخی را برای ملت ایران رقم زد.
وی با اشاره به 12 سال تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران، گفت: این محدودیت برای ملت ایران هیچ نبود و ملت همواره با استواری پایدار  و باداشتن رهبری هوشمند توانستند در مقابل همه تحریم‌ها ایستادگی کنند.
وی افزود: ملت ایران با 2 هزار 500 سال قدمت تاریخی توانست تمام مشکلات را بپذیرد ولی عزت خود را زیر پای نگذارد.
هاشمی با بیان اینکه 2 دهه از تشکیل شورا می‌گذرد، ادامه داد: شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی شناخته می‌شوند که همواره باید با یکدیگر تعامل داشته باشند.
هاشمی با اشاره به لیست هیئت نظارت استان تهران، گفت: کسانی که از لیست حذف شدند و یا صلاحیتشان تایید نشده با مذاکره با شورای نگهبان امید است بتوانیم حق آنها را بازگردانیم.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز فضای انتخاباتی را حضور اکثریت می‌داند که در این 20 روز رد صلاحیت این افراد پیگیری می‌شود.
استاندار تهران با اشاره به برگزاری درست و سالم انتخابات، تاکید کرد: هیچ یک از شهرداران و مسئولان ادارات دولتی نباید از یک شخص حمایت کنند که در صورت مشاهده تخلف خواهد بود.
هاشمی با اشاره به اینکه هیئت حل اختلاف استان تهران در سال‌های گذشته راکد بوده، افزود: اکنون این هیئت فعال و تصمیمات گرفته شده به هیچ وجه احساسی نخواهد بود.
وی با اشاره به کاهش تخلفات در سطح شهرستان‌ها، تاکید کرد: ما همواره باید به عملکرد خود پاسخگو باشیم زیرا دنیا محل گذر است پس باید نسبت به حق و حقوق افراد آگاه و نباید بگذاریم حق کسی پای مال شود.
استاندار تهران با تاکید براینکه اجازه هیچ گونه شایبه ای را در حوزه انتخابات نمی‌دهم، افزود: در هیئت تخلفات استان تهران بدون نگاه کردن به اسم مسئول خاطی با توجه به استناد به گزارشات علیه وی و نارضایتی از فرد مسئول شخص مورد را از سمتش خود برکنار خواهم کرد.
استاندارتهران با اشاره به اینکه موفق ترین مدیران در دنیا دور هم می‌شوند و تجربیات و اطلاعات خود را در اختیار هم قرار می‌دهند، تاکید کرد: مسئولان و مدیران ما نیز باید قوانین را مرو کنند و در صورت لزوم دوره‌های آموزشی را ببینند.
وی ادامه داد: در شوراها در صورت هر گونه تخلف ابتدا باید تذکر داده شود که در صورت تکرار آن باید با مسئول خاطی برخورد شود.
هاشمی بیان کرد: نباید به خاطر برگزاری انتخابات و سوء استفاده‌ برخی از مسئولان، از حوزه‌های مختلف غافل شویم.
استاندار تهران با اشاره به اینکه مسئولان و هیئت شوراها همواره باید به مردم خدمت کنند، تاکید کرد: اختلاف سلیقه، چند گروهی و افکار سیاسی نباید مانع کار آنها شود و مسئولان همواره باید در حوزه انتخاباتی و شوراهای اسلامی شهر تهران برای موفقیت با مردم صادق باشند.
استاندار در پایان افزود: امید است دهه فجر امسال و راهپیمایی 22 بهمن با شکوه تر از سال گذشته برگزار شود و 7 اسفند شاهد حضور مردم با شکوه در پای صندوق‌های رأی باشیم.
 
مرجع : باشگاه خبرنگاران
کد مطلب : ۶۹۱۷۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.