۰

تایید قطع ۱۴ اصله درخت در کاخ سعدآباد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸
تایید قطع ۱۴ اصله درخت در کاخ سعدآباد
علی محمد مختاری معاون فضای سبز شهرداری تهران قطع ۱۴ اصله درخت در کاخ سعد آباد را تائید کرد و گفت: خاطیان تحت پیگرد قضائی قرار خواهند گرفت همچنین مسئولان کاخ باید ۲ برابر محیطی که درختان در آن قطع شده در همان محل فضای سبز را احیاء کنند.مختاری درباره قطع درختان کاخ سعدآباد به بهانه ایجاد گالری و رستوران به خبرنگار مهر گفت: طبق بازرسی های انجام شده از کاخ سعدآباد متوجه شدیم که ۱۴ اصله درخت در این کاخ قطع شده است. فرقی ندارد که این درختان درخت عرعر بوده و یا هر درخت دیگری، این درختان بدون مجوز نباید قطع می‌شدند. به همین دلیل خاطیان تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند و ما شکایت خود را در چند روز گذشته نوشته‌ایم.

وی گفت: همچنین به شهرداری منطقه یک نامه نوشتیم ضمن اعمال ماده ۴ اصلاح قانون از طریق مراجع ذیصلاح نیز خاطیان تحت پیگرد قانونی قرار گیرند و فضای سبز آن مکان را احیاء کنند.

معاون فضای سبز شهرداری تهران افزود: باید دو برابر درختانی که قطع شده در همان محل درخت کاشته و فضای سبز ایجاد شود.

مختاری بیان کرد: اعمال ماده ۴ یک لایحه قانونی است و محتویات پرونده از طریق مراجع قضائی تحت بررسی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: احیای محیط سبز کاخ سعد آباد باید توسط مدیریت این کاخ و یا هر مسئول دیگری که مسبب این اتفاق بوده باید انجام گیرد.
کد مطلب : ۶۹۳۱۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.