۰

سقوط جرثقیل برج ساز در تهران

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۷
سید جلال ملکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ساعت 12:11 ظهر امروز حادثه سقوط جرثقیل تاورکرین در شهرک شهید باقری، بلوار خرم آباد به سامانه 125 اعلام و مأموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت: محل حادثه یک پروژه ساختمانی مسکونی بود که مرحله گودبرداری آن به پایان رسیده بود و کارگران مشغول اسکلت کاری این پروژه ساختمانی بودند.
ملکی افزود: این جرثقیل که در حال جا به جا کردن ستون های سنگین فلزی از داخل یک تریلر در پایین ساختمان بوده به یکباره از ستون اصلی نگهدارنده خود جدا شده و اپراتور این جرثقیل از فاصله 10 متری به پایین پرتاب شد.
وی گفت: جرثقیل بر روی تریلر سقوط کرده بود و منجر به مسدود شدن مسیر شده بود که با تلاش آتش نشانان قطعات این جرثقیل از روی تریلر جدا و مسیر عبوری منتهی به محل حادثه بازگشایی شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: راننده جرثقیل توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 13:10 به این عملیات پایان می دهند.
کد مطلب : ۶۹۵۲۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.