۰

رمزگشایی پلیس از راز قتل مادر و فرزند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۵
سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی امروز سه‌شنبه ششم بهمن‌ماه در توضیح این پرونده گفت: در دی ماه سال ۱۳۸۷ چند نفر مسلح وارد منزلی واقع در شهرک "گلستان" شیراز شده و با اسلحه کلاش اقدام به قتل مردی به نام "الف – ب" و مادر وی "س- خ" و همچنین مجروح کردن خانمی به نام "ف – ب" کرده و سپس متواری می‌شوند.

وی ادامه داد: موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرائم جناحی پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران سه عامل این جنایت را که به انگیزه انتقام جویی از خانواده مقتول اقدام به چنین عملی کرده بودند شناسایی کردند و برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران ابتدا آدرس‌هایی از محل اختفای قاتلان فراری در شهرستان‌های "شیراز"، "گناوه"، "بوشهر"، "بندرعباس"، "کرج" و "هشتگرد" بدست آوردند و تحقیقات خود را برای شناسایی قاتلان فراری در این مکان‌ها آغاز کردند.

او افزود: با توجه به اینکه متهمان در امر قاچاق موادمخدر به صورت کلان فعالیت داشتند، محل اختفای خود را دائما تغییر می‌دادند.

گودرزی بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پیگیری‌های مستمر ماموران، یکی از متهمان به نام "الف – ح" که با نام جعلی در "بندرعباس" یک واحد آپارتمان اجاره کرده بود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: از وی ۱۰ دستگاه تلفن همراه و ۲۰ خط تلفن کشف شد و در ادامه این متهم در تحقیقات به قتل "الف – ب" و مادرش و نیز مجرح کردن خانم "ف- ب" با همکاری دو نفر دیگر با اسلحه کلاش اقرار کرد.

گودرزی اضافه کرد: متهم انگیزه خود را انتقام جویی از قتل دو نفر از دایی‌های خود که در سال ۸۷ توسط دو نفر در منطقه "چهل چشمه دشت ارژن" به قتل رسیده بودند عنوان و خاطرنشان کرد: خانم "ف – ب" که مجروح شده بود نامزد یکی از قاتلان دایی‌های من بود و قصد داشتیم ضمن بدست آوردن آدرس محل اختفای قاتلان فراری دائی‌هایم، از این خانواده انتقام بگیریم.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ماموران دو همدست دیگر قاتل نیز دستگیر و متهمان پس از معرفی به مقام قضایی، روانه زندان شدند.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۶۹۹۳۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.