۰

داعش انگلیس را تهدید کرد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۲
داعش انگلیس را تهدید کرد
در تازه‌ترین شماره روزنامه عربی داعش با نام "البنأ" این گروه تروریستی هشدار می‌دهد که انگلیس باید برای حمله‌ای شدیدتر از حملات نوامبر پاریس که در آن 130 تن جان باختند، آماده شود.در این یادداشت همچنین به ستایش محمد اموازی یا همان جان جهادی انگلیسی پرداخته شده است.
در بخشی از این نوشته با اشاره به رای اخیر پارلمان انگلیس در گسترش حملات هوایی علیه داعش در سوریه آمده است: انگلیس در مقابل اعلام جنگش علیه مسلمانان شاهد بزرگترین کشتار خواهد بود حمله به انگلیس بسیار شدید خواهد بود. آنقدر که موهای کودکانتان را سفید می‌کند؛ این اصطلاح اشاره‌ای است به آیه قرآن که در آن گفته شده از وحشت قیامت کودکان پیر می‌شوند.
پیش از این هفته گذشته نیز داعش با انتشار فیلمی به معرفی عاملان حملات پاریس پرداخت روزنامه ساندی تایمز از کاخ باکینگهام وگالری ملی در مرکز لندن به عنوان اهداف بالقوه این گروه یاد می‌کند. گالری ملی انگلیس که سالیانه 6 میلیون بازدیدکننده دارد اعلام کرده است که به دنبال افزایش تهدیدات، اقدامات امنیتی خود را افزایش می‌دهد.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۷۰۵۰۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.