۱
۰

تخریب تاثیری در اراده مردم ندارد

تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۵
تخریب تاثیری در اراده مردم ندارد
آذر منصوری فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی این خبرگزاری درباره لزوم شرکت در انتخابات گفت: اتفاقی که قرار است در انتخابات پیش رو روی دهد، در امتداد انتخابات سال 92 است که یک جریان سیاسی به درصدی از بلوغ فکری و سیاسی رسید که مبنای حرکت خودش را در یک بزنگاه مثل انتخابات، حضور ائتلاف حداکثری قرار داد، و این مقطع یکی از مقاطعی است که  مثال زدنی نیست. حضور اصلاح طلبان در انتخابات و ارائه لیست واحد در راستای برون رفت از مشکلات و تحقق برجام 2 است.وی ادامه داد: در راستای تلاش در انتخابات سال 92؛ ائتلافی در راستای حضور حداکثری در مجلس دهم شکل گرفته و علیرغم همه محدودیت حذف ها و رد صلاحیت ها اصلاح طلبان توانستند لیست واحد ارائه بدهند و در این مقطع انتظار ما ازمردم کنش آگاهانه است.

منصوری اضافه کرد: معنی این کنش آگاهانه این است که مردم به لیست های انتخاباتی به طور کامل رای دهند و از همه ظرفیت های خود برای افزایش مشارکت استفاده کنند. خوشبختانه ما تجربه انتخابات 92را داریم و در عرض 3 روز موجی در کشور ایجاد شد که توانستیم انتخابات را به دست بگیریم و الان هم این موج در کشور وجود دارد، که قطعاً این موج موجب تشکیل مجلس کامل و منسجم خواهد شد و همچنین به جریان سازی برجام 2 و همکاری با دولت منتخب ملت کمک بسیار خواهد کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: جریان رقیب با همه امکانات و توان امروز برای حذف اصلاح طلبان از فضای سیاسی کشور بهره گرفته و سعی در تخریب چهره اصلاح طلبان، نهادهایی که اصلاح طلبان حضور داشتند را در دستور کار قرار داد. اما تجربه نشان داده است، این تخریب ها و محدودیت ها به هیچ وجه تاثیری در اراده مردم ندارد.

وی در پایان افزود: جریانی که دست برای تخریب می زند؛ 8 سال کشور با تمام امکانات و درآمد بی نظیر حاصل از فروش نفت در اختیار داشته و الان کارنامه مردودی آنها پیش روی مردم است و این تخریب ها نتیجه شفابخشی برای تندروها نخواهد بود.
مرجع : برنا
کد مطلب : ۷۱۸۴۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

نظرات شما
مهران
۱۳۹۴/۱۱/۳۰ ۱۱:۳۳
پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات 92 فقط به دلیل عدم اتحاد اصولگرایان و رقابت بین خودشان بود. قطعا در انتخابات پیش رو با توجه به وحدت اصولگرایان، اصلاح طلبان کار راحتی پیش رو نخواهند داشت
کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.