۱
۰

آیت الله خاتمی: تابوی رابطه باآمریکا شکسته نشده

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۹
آیت الله خاتمی: تابوی رابطه باآمریکا شکسته نشده
آیت الله سید احمد خاتمی یکشنبه شب در جمع مردم رفسنجان در مسجد الزهرا (س) با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: دو انتخابات مهم مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را پیش روی داریم.

وی با اشاره به لزوم هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان تصریح کرد: امروز شاهدیم که دشمن از طریق ابزار رسانه ای خود با ارسال پیام هایی سعی در دستیابی به اهداف شوم خود را دارد.

پنج نفری که خار چشم دشمنان شده اند

آیت الله خاتمی عنوان کرد: رادیو آمریکا عنوان کرده که مردم در انتخابات مجلس خبرگان به پنج نفر از جمله خاتمی، یزدی، جنتی و علم الهدی رای ندهند.

وی ادامه داد: دشمنان کور خوانده اند و ملت ایران همواره ثابت کرده اند که برعکس خط و مشی دشمن رفتار می کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان به این دلیل این مسئله را مطرح کرده اند که این اشخاص همیشه خار چشم دشمنان بوده اند.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه تمام امیدها و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است، ادامه داد: دشمنان می دانند که خاتمی در خطبه های نماز جمعه پدر فتنه را درآورده است.

وی گفت: متاسفم برخی افراد در فضاهای مجازی پا جای پای انگلیس و آمریکا می گذارند.

در بحث ولایت با هیچ کس معامله نمی کنم

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «متدینان را تندرو نخوانید؛ کسانی که به داد کشور می ‌رسند همان افرادی هستند که آنها را تندرو می‌ خوانند» گفت: با این وجود برخی بنده را تندرو می خوانند در صورتی که همواره در سخنرانی خود برای مبنای منطق سخن گفته ام و هیچ سخنرانی بی منطقی نداشتم.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه در بحث ولایت با هیچ کس معامله نمی کنیم، ادامه داد: اگر منتخب مردم بوده و در مجلس خبرگان باشیم سنگر تقویت رهبری را درست می کنیم و اگر هم در مجلس خبرگان نباشیم تمام وجود خود را فدای رهبر خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی طی ۳۷ سال به تمام دنیا به جز رژیم اشغالگر صهیونیست و آمریکا رابطه داشته است، افزود: همانطور مقام معظم رهبری فرموده اند مذاکره ایران با آمریکا تنها در بحث هسته ای است.

مذاکره ایران با آمریکا محدود به مسائل هسته ای است

وی با تاکید بر اینکه برخی گمان نکنند که با نتیجه بخش بودن برجام تابوی مذاکره با آمریکا شکسته شده است، افزود: ایران اسلامی مانند گذشته با تمام کشورهای جهان به جز آمریکا و اسرائیل رابطه دارد و تنها مذاکره ما با آمریکا بر سر مسئله هسته است.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه شیطنت های آمریکا تمام نشدنی است و همچنان ادامه دارد، گفت: آمریکا به دنبال نابودی اسلام است و به همین منظور به داعش کمک تسلیحاتی می کند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: رسالت ما حفظ انقلابی است که در اثر ایثارگری های شهدا به دست آمده است.

خطر نفوذ در عرصه های تصمیم گیری جدی است

وی با تاکید بر لزوم هوشیاری در برابر نفوذ ادامه داد: مقام معظم رهبری از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰ مرتبه کلمه نفوذ را بیان فرموده اند.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه دشمنان در صدد هستند که با نفوذ در عرصه های تصمیم گیری کشور دخالت کنند، عنوان کرد: نامزدهای مجلس شورای اسلامی و مردم باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.

وی خطر نفوذ دشمن در عرصه های مختلف تصمیم گیری را جدی دانست و گفت: هرگز نباید اجازه دهیم دشمنان از طریق نفوذ بر ایران حاکمیت پیدا کنند چرا که هدف آنها نابودی ایران، براندازی نظام و ارزش های مقدس انقلاب است.

مرجع : مهر
کد مطلب : ۷۲۰۸۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

نظرات شما
نیما زارع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۳ ۱۴:۰۵
اگر بخواهیم کشوری قدرتمند داشته باشیم و عزت ملت خودمون رو در برابر غربی ها حفظ کنیم بهترین راهکارش گوش کردن به رهنمود های مقام معظم رهبری است
کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.