۰

250 هزار نفر تأمین کننده امنیت انتخابات

تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۲
سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه نشست مسئولان حقوقی و امور مجلس ناجا که امروز سه شنبه برگزار شد ،اظهار داشت: در این همایش معاونان حقوقی استانها و امور مجلس ناجا فعالیت یکسال گذشته را مورد بررسی قرار دادند و برنامه های سال آتی را متذکر شدند.
 
وی افزود:معاونت حقوقی و امور مجلس ناجا ارتباط خوبی با مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه و قوه مجریه دارد و این ارتباط در سال 94بسیار خوب بوده و امیدواریم در آینده نیز ادامه داشته باشد.
 
فرمانده نیروی انتظامی بیان داشت: از جمله همکاری‌های نیروی انتظامی با قوه قضاییه بحث ایجاد معاضدت های قضایی برای کارکنان نیروی انتظامی و آموزش حقوق شهروندی به ضابطان عام قوه قضاییه است.
 
سردار اشتری در رابطه با فعالیت‌های نیروی انتظامی در ایام انتخابات گفت: از هفته های گذشته آمادگی‌های لازم جهت تأمین امنیت روز انتخابات فراهم شده است و ما این آمادگی را داریم تا امنیت کامل را در قبل، حین و بعد از انتخابات فراهم کنیم و تمام نیرو های ما تا پایان شمارش آرا در تمام شعب و فرمانداری‌ها حضور دارند.
 
وی افزود: بیش از 250 هزارنفر در نیروی انتظامی و سپاه پاسداران مسئولیت تأمین امنیت روز انتخابات را برعهده دارند و در تلاش هستیم انتخاباتی امن و با هیجان ایجاد کنیم.
 
فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: تخلفاتی از سوی برخی از کاندیداها و طرفداران آنها صورت گرفته است که به آنها تذکر داده شده، در فضای مجازی نیز شاهد تخلفاتی بودیم که در دست پیگیری است و در مجموع تا این لحظه کمترین تخلفات را در حوزه انتخابات شاهد بودیم.
 
سردار اشتری در رابطه با حادثه سبزوار بیان داشت: این موضوع از سوی معاونت حقوقی و امور مجلس نیروی انتظامی، دادستانی کشور و دادستانی استان تهران در دست بررسی است و طبق قانون به آن رسیدگی می‌شود.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
کد مطلب : ۷۲۱۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.