۰

تمرین پرسپولیس بعد از شرکت در انتخابات

تاریخ انتشار
جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸
تمرین پرسپولیس بعد از شرکت در انتخابات
تمرین نوبت صبح تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید.

* تعدادی از سرخ‌پوشان پیش از شروع تمرین با حضور در پای صندوق‌های رای، رای خود را به صندوق ریختند و سپس به درفشی‌فر آمدند. این تعداد از بازیکنان انگشت‌های استامپ‌زده خود را به یکدیگر نشان می‌دادند.

* برانکو زودتر از همه بازیکنان و مربیان امروز در درفشی‌فر حاضر شد و خود این مربی موانع تمرینی را در زمین چید.

* بازیکنان پرسپولیس امروز در دو گروه تمرین می‌کردند. گروه اول در ساعت 9 و 30 دقیقه تمرین خود را زیر نظر برانکو و دستیارانش آغاز کردند.

* گروه اول زمانی که به زمین آمدند ابتدا زیر نظر مارکو کارهای بدنی انجام دادند و سپس به کار با توپ و پاسکاری مشغول شدند. بعد از این تمرین بازیکنان پرسپولیس در گروه‌های دو نفره ضربات سر می‌زدند و سپس به مرور کارهای تاکتیکی مشغول شدند.

* گروه اول را بیشتر بازیکنان مدافع و هافبک‌ها تشکیل می‌دادند و به همین دلیل در تمرینات تاکتیکی برانکو اصول دفاعی را با این بازیکنان کار می‌کرد.

* زمانی که گروه اول مشغول تمرین روی زمین چمن بودند گروه دوم در سالن بدنسازی وزنه می‌زدند.

* رضا خالقی‌فر که روز گذشته دقایقی با تیم تمرین کرده بود امروز هم با سایر بازیکنان تمرین کردو سپس دقایقی به صورت اختصاصی تمرینات خود را انجام داد.

* بعد از 50 دقیقه گروه دوم به زمین آمدند. زیر نظر مارکو تمرینات خود را آغاز کردند.

* بعد از حدود یک ساعت بازیکنانی که در گروه اول مشغول تمرین بودند به سالن بدنسازی رفته و وزنه زدند و سپس گروه دوم که شامل بازیکنان هجومی و مهاجمان بودند تمرینات با توپ خود را برگزار کردند.

* ایگورپانادیچ مربی دروازه‌بانان پرسپولیس امروز تمرین سنگینی را برای 4 دروازه‌بان تیمش در نظر گرفت. این تمرینات سنگین با کوری داغ دروازه‌بانان همراه بود.

* بازیکنان گروه دوم پس از اینکه تمرینات ابتدایی خود را انجام دادند سپس به مرور کارهای تهاجمی پرداختند. مرور تاکتیک‌های هجومی و همچنین ضربه به چارچوب بخش دیگری از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود.

* محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس امروز با ناراحتی به میان خبرنگاران آمد. خوردبین از یکی از خبرنگاران که مصاحبه‌ای دروغین از وی منتشر کرده بود ابراز گلایه کرد و به سایر خبرنگاران گفت که من همواره رابطه خوبی با علی دایی داشتم و پشت سر او هیچ گاه صحبت نکردم. این در حالی است که یکی از سایت‌های خبری روز گذشته مصاحبه‌ای دروغین از خوردبین نوشته بود که در آن سرپرست تیم پرسپولیس به تندی علیه علی دایی سرمربی صبا صحبت کرده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز عصر تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 16 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی و پشت درهای بسته به دور از چشم خبرنگاران و هواداران انجام خواهد شد.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۷۲۳۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.